برگزاری جشن "آدینه نبوی" در هفته وحدت

ویژه برنامه «آدینه نبوی» همزمان با هفته وحدت و ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) در فرهنگسرای فردوس برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز از مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، ویژه برنامه "آدینه نبوی" در قالب مراسم جشن به مناسبت میلاد مسعود و فرخنده حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع)، با محوریت موضوع اخلاق و مهرورزی، روز جمعه 17 آذرماه از ساعت 17:30 در فرهنگسرای فردوس برگزار می شود.

این مراسم جشن شامل بخش های متنوعی هم چون: سخنرانی با موضوع سیره و سبک زندگی رسول الله (ص) و نیز ضرورت وجود نشاط و شادی در خانواده توسط حجه الاسلام و المسلمین علی حیدری، اجرای گروه کر مهرورزان به سرپرستی شاهرخ شیردوست، اجرای موسیقی، نمایش طنز توسط گروه هنری شادیان، مسابقه حضوری همراه با اهداء جایزه و ... است.

برپایی بازارچه صنایع دستی و خانگی بانوان کارآفرین و سرپرست خانواده، برگزاری ایستگاه های متنوع آموزشی و سرگرمی ویژه کودکان و نوجوانان شامل بازی، خلاقیت ، نقاشی و ... ، برپایی ورک شاپ هنرهای تجسمی در رشته های نقاشی، طراحی و خوشنویسی با موضوع هفته وحدت از دیگر برنامه های جنبی ویژه برنامه آدینه نبوی است که از ساعت 16 در این مجموعه فرهنگی، میزبان شهروندان خواهد بود.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به همراه اعضاء خانواده خود به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند.

502

کد خبر: 880474

وب گردی

وب گردی