مطالبات دانشجویان دانشکده صنعت نفت آبادان

در نشست دانشجویان دانشکده صنعت نفت آبادان با نماینده وزیر نفت، مهندس بی طرف، دانشجویان این دانشگاه به تشریح مطالبات خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز، نشست دانشجویی با مهندس بی طرف معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت، در دانشکده صنعت نفت آبادان در جهت حل مشکلات فعلی دانشکده و شنیدن صدای اعتراض دانشجویان و دغدغه های آنان در حال برگزاری است.

در این نشست چند تن از دانشجویان این دانشگاه به نمایندگی از معترضان، به بیان مطالبات خود در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پرداختند.

این دانشجویان، تشکیل کارگروه تدوین و تصویب سند راهبردی دانشکده صنعت نفت و تشکیل کارگروه برای ایجاد ارتباط بهتر صنعت با دانشگاه را به عنوان مطالبات بلند مدت خود عنوان کردند.

راهکار برای افزایش سطح کیفی آموزش و جذب هیئت علمی و بالا بردن سطح کیفی کارآموزی ها نیز از مطالبات میان مدت این دانشجویان اعلام شد.

همچنین افزایش و تثبیت امتیازات دانشکده در حوزه رفاهی و دانشجویی، بازگشت روال آموزشی پیش از اعتراضات دانشجویی و حذف تمام غیبت ها، تاخیر در برگزاری امتحانات ترم جاری، مصونیت دانشجویان از احضار به حراست و بازخواست آن ها، تخصیص سهمیه 15 درصد استخدامی برای ورودی های جدید و بازگشت امتیاز امریه سربازی برای گروه الف دانشکده نفت نیز از جمله مطالبات کوتاه مدت دانشجویان دانشکده صنعت نفت در این جلسه مطرح شد.

گفتنی است یکی از نمایندگان دانشجویان خطاب به مهندس بی طرف معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت گفت: آقای مهندس! در مجلس گفتید برای انتخاب مدیران سه «ب» در نظر می گیرید، «بدانند»، «بتوانند» و «بخواهند». سابقه رئیس این دانشکده نشان داده، شاید بداند و بخواهد اما قطعا نمی تواند!

کد خبر: 880495

وب گردی

وب گردی