حال و هوای آستان قدس رضوی در میلاد پیامبر نور و برکت

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: حضور در این برنامه‌های باشکوه ویژه عموم زائران حرم رضوی بوده است و برنامه‏‌های پیش‌بینی شده در رواق امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی درباره برنامه های فرهنگی آستان قدس رضوی بمناسبت میلادپیامبر و امام جعفر صادق در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: ویژه برنامه‌های هفته وحدت و ایام میلاد فرخنده حضرت محمد مصطفی(ص) وحضرت امام جعفرصادق(ع) از جمعه 10 آذر ماه آغاز شده است و تا شانزدهم آذر ماه از ساعت 9:30 تا 12:30 و 17:15 تا 19:30 و در قالب مراسم‌های سخنرانی، مولودی‌خوانی و اجرای سرود و تواشیح در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در ادامه افزود: در این برنامه‌ها حجج‌اسلام مرتضی حائری، یعقوبی و سعدی پیرامون موضوعات وحدت از منظر قرآن و حدیث، خانواده سالم از منظر قرآن و حدیث و بیان سیره نبوی در قرآن به ایراد سخن می‌پردازند.

وی گفت: در ادامه این برنامه‌ها مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به اجرای مدیحه‌سرایی و مولودی خوانی، شعرای آیینی به اجرای شعرخوانی و گروه‌های همخوانی ودیعه‌الرسول، رضوان، ثارالله، بینات، ولی‌عصر(عج) و فدک‌الزهرا(س) به اجرای سرود و تواشیح می‌پردازند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: حضور در این برنامه‌های باشکوه ویژه عموم زائران حرم رضوی بوده است و برنامه‏‌های پیش‌بینی شده در رواق امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد، و در دیگر اماکن متبرکه نیز برنامه‌‏های متنوع تدارک دیده شده است.

گفتنی است همه ساله زائران بسیاری در اعیاد و مناسبتهای بزرگ مذهبی شیعه به حرم مطهر رضوی مشرف میشوند و میلاد پیامبر و امام

جعفرصادق نیز یکی از اعیاد بزرگ و مهم شیعیان است که زوار بسیاری از جای جای ایران و دیگر کشورهای اسلامی حضوری گسترده و چشمگیر خواهند داشت.

900/902

کد خبر: 880514

وب گردی

وب گردی