اسکان موقت را قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا آغاز کرد

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: اسکان موقت را قرارگاه سازندگی خاتم را آغاز کرد و ظرف یک ماه آینده این اقدام را انجام خواهد داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در زلزله اخیر کرمانشاه شاهد بودید که نیروی زمینی سپاه اقدامات اساسی را انجام داد، گفت: گروه‌های مهندسی ما با شروع زلزله وارد منطقه شد و به یاری زلزله‌زده‌گان شتافت.

وی افزود: بیمارستان‌های صحرایی نیروی زمینی سپاه وارد میدان شد و کمک‌های پزشکی را ارائه کرد. همچنین گروه‌های مهندسی ما نیز کارهای کمک به آواربرداری را انجام دادند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما قریب به ۱۵۰ هزار کنسرو را برای کمک به زلزله‌زده‌گان همان روز اول توزیع کردیم و مواد غذایی را تقسیم کردیم، تصریح کرد: سخت‌ترین و مهمترین کار ما در زلزله روزهای اول است و سپس در روزهای بعد کار وضعیت عادی‌تری خواهد داشت.

سردار پاکپور ادامه داد: اسکان موقت را قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا آغاز کرد و ظرف یک ماه آینده این اقدام انجام خواهد شد. نیروی هوافضای سپاه نیز با هواپیمای ایلوشین و انتونوف به یاری زلزله‌زده‌گان شتافتند.

وی گفت: در بیمارستان‌های نیروی زمینی سپاه همچنین عمل‌های جراحی مهمی انجام شد و مسئولیت نیروی زمینی سپاه در زلزله روستاها و شهر ثلاق باباجانی بود که به خوبی به وظایف خود عمل کرد.

کد خبر: 880556

وب گردی

وب گردی