مظلومی: بیش از 2 سال منتظر تحویل زمین بودیم/ در 4 سال آتی به مشکلات زیرساختی خواهیم پرداخت

رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان گفت: در 4 سال آینده علاوه بر حضور در مسابقات، به رفع برخی مشکلات زیرساختی هم بپردازیم تا بحث درآمدی حل شود و جذب حداکثری داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا مظلومی، رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان اظهار داشت: مجمع انتخاباتی امروز با حضور 42 نفر از اعضا برگزار شد. با توجه به کارکردی که داشتیم، اعضای محترم مجمع یک بار دیگر به بنده حقیر اعتماد کردند تا 4 سال دیگر سکان این فدراسیون را در دست داشته باشم. سعی می‌کنم در 4 سال آینده علاوه بر حضور در مسابقات، به رفع برخی مشکلات زیرساختی هم بپردازیم تا بحث درآمدی حل شود و جذب حداکثری داشته باشیم.

وی ادامه داد: ورزشکاران فدراسیون ما افراد خاصی هستند و رفت‌وآمد به مکان‌های مختلف کمی برای‌شان مشکل است. اگر بتوانیم تجمعی برای آنها داشته باشیم اوضاع خیلی خوب خواهد شد. امروز داورزنی قول داد هیأت‌های ما را از ماده 88 جدا کند تا استان‌ها بتوانند سالنی را در اختیار داشته باشند و ورزشکاران بتوانند خیلی راحت تر از آن سالن استفاده کنند.

رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان در خصوص تخصیص زمین به این فدراسیون گفت: داورزنی امروز قول داد زمینی به فدراسیون واگذار شود تا کمپی برای اردوهای تیم ملی و برگزاری مسابقات ایجاد کنیم. بیش از 2 سال بود که به دنبال این اتفاق بودیم که امروز اعلام شد. قطعاً به صورت جدی موضوع را دنبال خواهیم کرد تا به اهداف خود برسیم.

602

کد خبر: 880565

وب گردی

وب گردی