دو مدال نقره و برنز رهاورد کوراش کاران واحد بجنورددر رقابت‌های جهانی

دو دانشجوی واحد بجنورد در دهمین دوره رقابت‌های قهرمانی بزرگ‌سالان کوراش جهان دو مدال نقره و برنز را از آن خود کردند

به گزارش ایسکانیوز، کوروش خسرویار مدیر تیم‌های ملی کوراش و کارمند حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورداظهار کرد: در دهمین دوره رقابت‌های قهرمانی بزرگ‌سالان کوراش جهان که با حضور ورزشکاران 45 کشور در ترکیه برگزار شد؛ حامد رشیدی و بهزاد وحدانی دانشجویان رشته تربیت‌بدنی این واحد دانشگاهی توانستند در دو وزن مدال‌های نقره و برنز را از آن خود کنند.

خسرویار خاطرنشان کرد: حامد رشیدی کوراش کار خوش‌نام خطه خراسان شمالی و دانشجوی واحد بجنورد نشان نقره وزن منهای 90 کیلوگرم پیکارهای کوراش قهرمانی جهان را به نام خود ثبت کرد..

داور بین‌المللی کوراش افزود: در جدول وزن منهای 90 کیلوگرم حامد رشیدی پس از استراحت در دور نخست حریفی از رومانی را با شکست بدرقه کرد و در ادامه نماینده عراق را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر نماینده کشور کره جنوبی فینالیست شد و با قبول شکست در فینال، نقره‌پوش شد.

خسرویار در خصوص بازی بهزاد وحدانی دیگر دانشجوی واحد بجنورد اظهار کرد: بهزاد وحدانی کوراش کار دیگر استان خراسان شمالی در وزن منهای 66 کیلوگرم در گام نخست نماینده ازبک‌ها را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر نماینده کره جنوبی به نیمه‌نهایی رسید؛ وی در ادامه با قبول شکست مقابل حریفی از قزاقستان صاحب گردن‌آویز برنز شد.

دهمین دوره رقابت‌های قهرمانی بزرگ‌سالان کوراش جهان در شرایطی در شهر استانبول کشور ترکیه به پایان رسید که کوراش کاران ملی‌پوش کشورمان موفق به کسب 3نشان نقره و 2برنز شدند.

کد خبر: 880615

وب گردی

وب گردی