گرامیداشت روز دانشجو دردانشگاه آزاد واحد شبستر / تصاویر

در آستانه ولادت پیامبر رحمت و روز دانشجو مراسم گرامی¬داشت 16آذر و هفته وحدت در محل سالن اجتماعات علامه جعفری واحد شبستر برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم گرامی­داشت روز دانشجو و هفته وحدت از سوی مدیریت فرهنگی و اجتماعی واحد شبستر و بسیج دانشجویی شهرستان با حضور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شبستر و واحدهای صوفیان، خامنه، تسوج و دانشگاه پیام نور و دانشگاه جامع علمی کاریردی شبستر در محل سالن اجتماعات علامه جعفری واحد شبستر برگزار شد.

دکتر روح­الله شریفی به عنوان سخنران مراسم با توجه به فلسفه خلقت انسان گفت: «روز خاصی برای دانشجو نیست و انسان به غیز از برای کسب دانش نیامده است. دانش­پژوهی و دانشجویی از زمانی که گل انسان سرشته شد در نهاد وی به ودیعه نهاده و این در فطرت ما است.»

مخترع نمونه کشوری با توجه به آیه مبارکه لارطب و لایابس ادامه داد: «ریشه علم جایی غیر از قرآن نیست. چرا دشمن در استفاده از قرآن از ما پیشی گرفته است. دانشجوی مسلمان باید علمی که در قرآن آمده و امروزه بعد از قرن­ها به عنوان دستاورد عظیم علمی مانند ماشین بدون سوخت و لیزر دوربرد و صدها نمونه دیگر به آنها اشاره می شود را استخراج نماید.»

شریفی با ارائه گزارش تعدادی از اختراعات و دست­آوردهای علمی خود در مجامع بین­المللی گفت: دانشجو است که باید تاریخ را بسازد، باید بر داشته­هایمان تکیه و با رشد علمی و دست پر به مقابله دشمن برویم به طوری­که ما دشمن را تحریم علمی کنیم تا ازتحریم دشمن بترسیم.

اجرای برنامه­های موسیقی و نمایش شاد کمدی استندآپ از دیگر بخش­های برنامه بود. در پایان با اهداء لوح تقدیر و جایزه به 70 نفر از دانشجویان برگزیده قدردانی شد.

معاون فرماندار، روسای دانشگاه­های شهرستان، تعدادی از فرماندهان سپاه و بسیج دانشجویی و دانشجویان دانشگاه­های شهرستان شبستر مهمانان مراسم بودند.

دکتر روح الله شریفی مخترع ماشین بدون سوخت و قرآن۷ میلی متری و۲۷۲ اختراع دیگر تاکنون 274 اختراع قرآنی داشته است که همگی از قرآن و روایات استخراج شده است.

کد خبر: 880844

وب گردی

وب گردی