خداوند تمام مخلوقات را ثناگوی پیامبر آفریده است

خواننده قطعه »الله مدد» گفت: با توجه به جایگاه ویژه پیامبر (ص) لزوم ساخت قطعات تاثیرگذار برای مدح و نشان دادن ارزش والای ایشان بسیار زیاد است.

پیام عزیزی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره چگونگی اجرای قطعه «محمد رسول الله»، اظهار کرد: همانطور که در فیلم «محمد رسول الله» نیز به مردم نشان داده شد، شعری که من برای این قطعه انتخاب کرده ام را هنگام پیشواز رسول اکرم در مدینه خوانده اند. شعر این آهنگ برای من و بیشتر مردم از جهت زنده کردن خاطرات فیلم و القای حس معنوی و مذهبی اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه ویدئوی این آهنگ در محوطه مسجد النبی ساخته شده است، ادامه داد: خوشبختانه زمانی که برای حج تمتع به عربستان رفته بودم، فرصتی مهیا شد تا بتوانیم این قطعه را در همان فضای مسجد نبی که مردم برای زیارت به آنجا می روند، اجرا کنیم.

خواننده قطعه «الله مدد» به حس و حال معنوی و مذهبی نماهنگ این آهنگ اشاره کرد و افزود: مکان ساخت این ویدئو همان حس و حال ورود پیامبر اسلام به مدینه را القا می کن که مردم منتظر ایشان بودند و برایشان شعر خواندند.

عزیزی با اشاره به اینکه خواندن آهنگ «الله مدد» از بزرگترین افتخارات زندگی اش است، گفت: باعث افتخار است که بیشتر مردم من را با آهنگ «الله مدد» می شناسند چرا که خودم را گدای درگاه خداوند و حضرت رسول(ص) می دانم و عشقی جز محبت الله و پیامبر ندارم.

وی در ادامه درباره کم کاری هنرمندان برای خلق آثار فاخر در مورد جایگاه پیامبر(ص)، گفت: همانطور که در احادیث مختلف نیز گفته شده، تمامی انبیا و مقربین درگاه خداوند در مقابل جایگاه حضرت محمد(ص) مانند قطره ای در مقابل اقیانوس هستند. خداوند می گوید در زمین و آسمان هرچه خلق شده برای مدح و ثناگوی پیامبر هستند بنابراین لزوم خلق آثار تاثیر گذار درباره زندگی ایشان اهمیت بسیاری دارد.

خواننده قطعه «الله مدد» همچنین درباره چگونگی ماندگار آثار موسیقی، یادآور شد: خوانندگان برای ماندگار شدن آثارشان باید به انتخاب شعر توجه ویژه ای داشته باشند و نباید تنها برای پرکردن فضا بخوانند.

عزیزی با اشاره به اینکه هرچه از دل برآید بر دل می نشیند، افزود: هر ترانه و شعری که از عمق وجود هنرمند بیرون آید، توجه مخاطبان را به خود جلب می کند بطور مثال در حال حاضر اشعار مولانا بیشتر از ترانه های نو در افکار عموم تاثیر می گذارد.

وی همچنین درباره فعالیت های آینده خود، خاطر نشان کرد: در روزهای آینده به مدت 5 روز در مسکو با گروه باقدسیان اجرا خواهم داشت.

503

کد خبر: 880852

وب گردی

وب گردی