دانشگاه آزاد اسلامی  به نیمه‌نهایی راه یافت

با انصراف تیم ساحل عاج نماینده تکواندو ایران در مسابقات جام‌جهانی به نیمه‌نهایی راه یافت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و یکمین دوره رقابت های تیمی جام جهانی تکواندو در سال 2017 با حضور 8 تیم برتر جهان از ساعت 13:30 روز گذشته(سه شنبه) به وقت تهران در سالن «تریچویله» آبیجان کار خود را آغاز کرد که به دلیل نقص در سیستم های داوری دی-دو، رقابت میان نماینده ایران و چین با چندین ساعت وقفه و تاخیر آغاز شد و در نهایت از کلاه های معمولی استفاده و امتیاز سر نیز به صورت دستی توسط داورها ثبت شد.

اما تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران که در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های ساحل عاج، چین و نیجر هم‌گروه شده بود در آخرین پیکار مرحله مقدماتی می‌بایست با ساحل عاج مبارزه می‌کرد که با انصراف این تیم از مبارزه برابر تکواندوکاران کشورمان، در نهایت ایران بدون توقف و با سه پیروزی متوالی راهی نیمه نهایی شد.

نمایندگان کشورمان در نخستین گام با نتیجه 58 بر 51 برابر چین به برتری رسیدند. در دومین دیدار نیز رو در روی نمایندگان نیجر قرار گرفتند و مقتدرانه (37 بر 14) پیروز شدند.

سروش احمدی، هادی تیران ولی پور، سید حسین احسانی، مهدی خدابخشی، سعید رجبی و عرفان ناظمی ترکیب تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها تشکیل داده‌اند.

تیم‌های روسیه و کره جنوبی در گروه اول و تیم‌های ایران و ساحل عاج در گروه دوم به ترتیب در رده اول و دوم قرار گرفتند. برهمین اساس تیم ایران در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال باید با کره‌جنوبی مبارزه کند. همچنین تیم های ساحل عاج و روسیه در گروه دیگر مبارزه می‌کنند تا فینالیست‌های‌ این دوره از رقابت ها مشخص شوند و تیم‌های بازنده نیز مشترکا بر سکوی سوم می ایستند.

** رقابت‌های مرحله نیمه نهایی و فینال از ساعت 16:30 فردا (چهارشنبه) پیگیری خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی، رضا ایمان زاده به عنوان مربی و علی رضایی به عنوان مربی بدنساز باشد.

مسابقات جام جهانی G2 است و به مقام اول، دوم، سوم و پنجم تیمی به ترتیب 20، 12، 7.2 و 4.32 امتیاز تعلق می‌گیرد.

602

کد خبر: 880876

وب گردی

وب گردی