داوران سیزدهمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه «کل گراش» معرفی شدند

سیزدهمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه «کل گراش» در روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ آذرماه با حضور داوران و کارگردان‌های راه‌یافته به بخش مسابقه در محل دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، آثار راه‌یافته به بخش مسابقه سیزدهمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه «کل گراش» در سه گروه فیلم‌های مستند، داستانی و تجربی توسط پنج تن از سینماگران و منتقدان نام‌آشنای سینمای ایران داوری می شوند. بر این اساس ابوالفضل جلیلی، مهدی نادری، رضا درستکار، بهتاش صناعی ها و محمود رحمانی داوری آثار راه‌یافته به این دوره را برعهده دارند.

در خلال جشنواره سه کارگاه تخصصی با موضوعات «بازیگر و لوکیشن در سینمای کوتاه» با حضور مهدی نادری، «از ایده تا کارگردانی سینمای تجربی» با حضور محمود رحمانی و «شیوه های فیلمسازی ارزان در سینمای مستقل» با حضور بهتاش صناعی ها برگزار می شود. جلسات نقد و بررسی آثار منتخب جشنواره نیز توسط رضا درستکار صورت می گیرد.

جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه «کل گراش» با حضور هشت استان جنوبی فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، چهار محال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد و خوزستان در شهر گراش، استان فارس برگزار می شود.

نتایج نهایی داوری جشنواره فیلم کوتاه «کل گراش» در مراسم اختتامیه جشنواره اعلام خواهد شد.

503

کد خبر: 880995

وب گردی

وب گردی