آخرین وضعیت تشکیل کلاس ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قصرشیرین پس از وقوع زلزله

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قصر شیرین درباره آخرین وضعیت تشکیل کلاسها بعد از وقوع زلزله در این منطقه گفت: دانشجویان و اساتید بر سرکلاس ها حاضر می شوند و متاسفانه یکی از دانشجویان که از فارغ التحصیلان این دانشگاه بود در زلزله فوت شده است.

حسن پیرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، واحد قصر شیرین درباره آخرین وضعیت کلاس ها در دانشگاه پس از وقوع زلزله در گفتگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز گفت: از همان هفته اول پس از وقوع زلزله کلاسها تشکیل شدند ساختمان دانشگاه آزاد از همان ابتدا پیش از وقوع زلزله نیز مشکلات بسیاری داشت و یک ساختمان بسیار قدیمی است که برای دانشگاه رازی بوده است و حدوداً 26 سال پیش ساخته شده است.

وی افزود: قبلاً این ساختمان قسمت زیرزمینش را آب گرفته بود و لوله ها دچار شکستگی شده بودند که هم خسارت زیادی را به ساختمان بابت هزینه آب تحمیل کرد و هم تخریب گسترده و پایه ای را برای اصل بنای ساختمان وارد آورد. متاسفانه دانشگاه پیام نور هم که در مجاورت دانشگاه ما بود آسیب دیده بود.

پیرانی در ادامه گفت: پیش از وقوع زلزله نیز به دلیل مشکلات مربوط به آسیب دیدگی ساختمان چهار اتاقک در حیاط ساختمان برای تشکیل کلاسها ساخته بودیم و در حال حاضر نیز کلاسها در همان اتاقک ها برگزار می شود .با توجه به اینکه کانکسی در اختیار ما قرارداده نشده کلاسها در داخل همان اتاقکها که ظاهرا سالم ماندند در حال برگزاری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قصر شیرین خاطر نشان کرد: در حال حاضر دانشجویان و اساتید در سرکلاسها حاضر می شوند و متاسفانه تنها یک نفر از دانشجویان که از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی قصرشیرین بود در زلزله فوت شده است.

وی با بیان اینکه 750دانشجو در دانشگاه آزاد قصرشیرین مشغول به تحصیل هستند گفت: رشته های فنی، معماری، عمران، کشاورزی، حسابداری، کامپیوتر و روزنامه نگاری رشته های این دانشگاه هستند و در این ترم نسبت به سال قبل نه تنها کاهش دانشجو نداشتیم بلکه تعداد دانشجویان بیشتر هم شده است. به طور کل 6 درصد افزایش دانشجو داشتیم.

خبرنگار: ندافراهانی

کد خبر: 881050

وب گردی

وب گردی