پرداخت۱.۵میلیارد بدهی‌ شهرداری/تبدیل سینماقدیم بیجار به مرکزتفریح

شهردار بیجار از درآمد زایی ۳ میلیاردی تومانی شهرداری در طی سه ماه گذشته خبر داد و گفت:از این میزان در آمد زایی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن صرف پرداخت حقوق کارگران و پرسنل شده است.

به گزارش ایسکانیوز،مهدی بیگ محمدپور در گفت وگو با خبرنگار مهر، به وضعیت درآمد زایی شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود شرایط نامساعد مالی شهرداری، اگر برخی افراد و دخالت‌های نابجای آنها اجازه دهد می‌توانیم عملکرد بهتری در رسیدگی به امورات شهرداری داشته باشیم.

وی به وضعیت سایر شهرداری های استان اشاره کرد و افزود:مشکلات مالی تمامی شهرداری‌ها به ویژه شهرداری‌های شهرهای کوچک را فرا گرفته و این تنها مختص شهرستان بیجار نیست.

بیگ محمد پور به عوامل افول کاری شهرداری بیجار اشاره کرد و افزود: انتظارات نابجا از شهرداری، استفاده از نیروهای بدون تخصص از جمله عوامل مهمی است که باعث افول کاری شهرداری شده است.

وی از درآمد زایی ۳ میلیارد تومانی شهرداری در طی سه ماه گذشته خبر داد و گفت:از این میزان در آمد زایی یک و نیم میلیارد صرف پرداخت حقوق کارگران و پرسنل شده و مابقی صرف پرداخت بدهی ها و امورات عمرانی شده است.

وی بیان کرد :طی مدت سه ماه تصدی بر شهرداری خوشبختانه توانسته ایم از این یک و نیم میلیارد تومان ۳ ماه حقوق و ۲ ماه اضافه کار، کارگران و پرسنل شهرداری را پرداخت کنیم.

شهردار بیجار به اقدامات مهم و انجام گرفته شده طی سه ماهه اخیر اشاره کرد وگفت:تکمیل و باز سازی سنگ فرش پارک میدان رحمانی، پرداخت یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از بدهی‌های شهرداری طی ۳ ماه گذشته، تکمیل پروژه پل مسجد امیرالمومنین، ادامه سنگ فرش بلوار امام خمینی(ره)، نور پرازی و جا به جایی منبع آب واقع در بلوار امام خمینی از جمله مهمترین اقدامات شهرداری در طی سه ماهه اخیر بوده است.

وی به دیگر اقدامات اجرایی شهرداری بیجار اشاره کرد و ادامه داد: ارتقاء درجه شهرداری از درجه هفت به هشت،تجمیع دستفروشان، مسقف کردن انبار نمک، آسفالت و لکه‌گیری معابر به میزان ۱۰ هزار مترمربع و تجمیع دست فروشان از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

بیگ محمد پور به بدهی ادارات به شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: عملکرد و همکاری اداره تربیت بدنی بسیار خوب بوده و شایسته تقدیر است اما متاسفانه ادارات آموزش و پرورش و شبکه بهداشت علیرغم همکاری‌های تنگاتنگ شهرداری با این ادارات تا کنون بدهی‌های خود را پرداخت نکرده اند.

وی به اهمیت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری اشاره و عنوان کرد: راه‌اندازی کارخانه آسفالت و کارخانه تولید قطعات بتنی و ایجاد مجتمع نمایشگاهی در پارک شاهد از اقدامات شهرداری برای درآمدزایی پایدار شهرداری است.

شهردار بیجاربا بیان اینکه یکی از وظایف شهرداری راه اندازی مراکز تفریحی و فرهنگی است،گفت: شهرداری بیجار با مشارکت بخش خصوصی اقدام به راه اندازی مرکز تفریحی ورزشی در سینما قدیم پارک شاهد کرده است و در چند ماه آینده شاهد افتتاح این مرکز خواهیم بود.

902

کد خبر: 881075

وب گردی

وب گردی