دانشگاه آزاد اسلامی  با برتری مقابل کره‌جنوبی فینالیست شد

تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی رودرروی کره‌جنوبی قرار گرفت و با شکست هوگوپوشان این تیم به فینال مسابقات جام جهانی ۲۰۱۷ راه پیدا کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و یکمین دوره رقابت‌های تیمی جام جهانی تکواندو در سال 2017 با حضور 8 تیم برتر جهان از روز گذشته (سه شنبه) در سالن «تریچویله» آبیجان در حال برگزاری است و امروز (چهارشنبه) به پایان می‌رسد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران که در گروه دوم قرار داشت، موفق شد با سه پیروزی متوالی به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کند و در این مرحله نیز رو در روی تیم کره‌جنوبی قرار گرفت و توانست با شایستگی و در دیداری حساس نتیجه را 55 بر 38 به نفع خود به پایان برساند و فینالیست شود.

سروش احمدی، هادی تیران ولی پور، سید حسین احسانی، مهدی خدابخشی، سعید رجبی و عرفان ناظمی ترکیب تیم دانشگاه آزاد اسلامی را در این رقابت‌ها تشکیل دادند.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در گروه دوم با تیم‌های چین، نیجر وساحل عاج هم‌گروه شده بود در گام نخست تیم چین را 58 بر 51 از پیش رو برداشت، در ادامه تیم نیجر را مقتدرانه و 37 بر 14 شکست داد و در سومین دیدار باید به مصاف نمایندگان میزبان می‎رفت که با انصراف این تیم از مبارزه برابر تکواندوکاران کشورمان، در نهایت ایران بدون توقف و با سه پیروزی متوالی راهی نیمه نهایی شد.

نمایندگان کشورمان در فینال این دوره از مسابقات جام جهانی با تیم روسیه مبارزه خواهند کرد.

هدایت این تیم برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی، رضا ایمان زاده به عنوان مربی و علی رضایی به عنوان مربی بدنساز باشد.

مسابقات جام جهانی G2 است و به مقام اول، دوم، سوم و پنجم تیمی به ترتیب 20، 12، 7.2 و 4.32 امتیاز تعلق می‌گیرد.

602

کد خبر: 881103

وب گردی

وب گردی