۸ هزار میلیارد ریال برای تکمیل 6650  پروژه‌های بهداشتی در استان هاهزینه می شود

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیش از6 هزار و ۶۵۰ پروژه بهداشتی در استان‌ها در حال اجرا است که برای تکمیل آنها ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، علیرضا رئیسی در نشستی با خبرنگاران در بوشهر با تأکید بر تکمیل پروژه پرونده الکترونیک سلامت، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم وزارت بهداشت، تکمیل پروژه پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان است که برنامه‌های مهمی در این پروژه اجرا شده است.

وی از برنامه استقرار پزشک خانواده خبر داد و افزود: پزشک خانواده یکی از نیازها و زیرساخت‌های اصلی پروژه سلامت در جامعه است که این مهم در ۱۰ استان به‌ صورت آزمایشی اجرا می‌شود.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تا پایان امسال نظام ارجاع و پزشک خانواده در ۱۰ استان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه نظام ارجاع در استان‌های گلستان، اردبیل، زنجان، یزد، بوشهر، آذربایجان و دیگر استان‌ها تا پایان سال اجرا می‌شود که نتایج آن به دیگر استان‌ها تعمیم می‌یابد.

رئیسی تکمیل پرونده الکترونیک، پزشک خانواده، نظام ارجاع و توسعه پروژه‌های دندانپزشکی را از اولویت‌های معاونت بهداشت وزارت بهداشت دانست و افزود: بیش از شش‌ هزار و ۶۵۰ مرکز بهداشتی در سراسر کشور در حال ساخت است که ۲ هزار پروژه آن در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

وی افزود: برای تکمیل پروژه‌های در دست معاونت بهداشتی ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

700

کد خبر: 881165

وب گردی

وب گردی