دو خبر از اولین حریف ایران در جام جهانی ۲۰۱۸/ امیدواری به صعود با پیروزی بر شاگردان کی روش

سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال مراکش گفت: پیروزی در اولین بازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر ایران امیدهای ما برای صعود را تقویت می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، سایت فرانسوی‌زبان اینفو نوشت اِروی رنار مصمم است تا با تیم ملی فوتبال مراکش به مرحله دوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کند. سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش در این رابطه می‌گوید: پیروزی در بازی با ایران امیدها و جاه‌طلبی‌های ما را برای صعود تقویت می‌کند. همین مسئله ما را برای پیروزی در بازی نخست جام جهانی مجاب خواهد کرد.

خبر دیگر از حریف اول ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال بلژیک با ارائه درخواستی خواستار بازی تدارکاتی با مراکشی‌ها در ماه مارس میلادی شده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک نیز ارائه درخواست به همتای مراکشی خود را تایید اما اعلام کرد هنوز برگزاری بازی قطعی نشده است. انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال مراکش پس از رایزنی با رنار، سرمربی فرانسوی خود پاسخ بلژیکی‌ها را در چند روز آینده بدهد.

تیم ملی فوتبال مراکش در گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و ایران قرار دارد. ایران و مراکش در اولین بازی روز ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ در ورزشگاه شهر سن‌پترزبورگ به مصاف هم خواهند رفت.

601

کد خبر: 881254

وب گردی

وب گردی