کارگاه تولید نبات و آب نبات غیر بهداشتی در ورامین پلمب شد

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان تهران از پلمب کارگاه غیر مجاز تولید نبات و آب نبات غیر بهداشتی در شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز سرهنگ "محمود پارسا" در تشریح این خبر گفت : ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان در راستای بازدید از صنوف و اماکن تولیدی در سطح شهرستان ورامین ، موفق به شناسایی یک کارگاه تولید غیر مجاز نبات و آب نبات غیر بهداشتی شدند.

وی افزود : ماموران در بازرسی اولیه از این کارگاه که با حضور کارشناسان اداره صنعت و معدن و اداره بهداشت انجام شد، هیچ گونه مدرکی مبنی بر فعالیت مجاز این کارگاه به دست نیاوردند.

سرهنگ پارسا تصریح کرد : در این کارگاه بیش از 15هزار کیلو فرآورده قندی از نوع نبات و آب نبات کشف و با دستور مقام قضائی توقیف و مکان مورد نظر پلمب شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان با اشاره به معرفی مالک این کارگاه ه مراجع قضائی خاطر نشان کرد : پلیس در برخورد با افراد هنجار شکنی که با به خطر انداختن جان مردم به دنبال ثروت اندوزی هستند به شدت برخورد خواهد کرد و مردم هم با مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک می توانند با تلفن 110 یاور پلیس در برخورد با این گونه افراد باشند.


پایگاه خبری پلیس

700

کد خبر: 881274

وب گردی

وب گردی