جلسه اضطراری در فدراسیون فوتبال در واکنش به صحبت های دبیرکل AFC

در حاشیه سمینار هم اندیشی و دانش افزایی روسای کمیته ها و هیات های فوتبال در کیش این خبر به بیرون درز کرده که قرار است شنبه جلسه اضطراری فدراسیون فوتبال با حضور مدیران باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود.

به گزارش ایسکانیوز، روسای کمیته های فدراسیون فوتبال و هیات های فوتبال استانی که برای شرکت در سمیناری تحت عنوان هم اندیشی و دانش افزایی به کیش رفته اند و در این میان مدرسین خارجی هم در این سمینار حضور پیدا کرده اند.

در هر حال در حاشیه این مراسم یک خبر مهم منتشر شده و آن نشست اضطراری مدیران فدراسیون فوتبال با مدیران باشگاه های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیاست. پس از صحبتهای ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره اینکه میزبانی ایران و عربستان طبق دو فصل پیش برگزار می شود و ایران و عربستان باید در کشور ثالث به مصاف هم بروند، فدراسیونی ها و به خصوص مدیران استقلال و تراکتورسازی تصمیم گرفته اند روز شنبه جلسه اضطراری را با حضور دستگاه‌های مختلف در محل فدراسیون فوتبال ایران برگزار کنند. مهدی تاج که حدود دو هفته پیش اعلام کرده بود با مصوبه کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا، پیروزی بزرگی نصیب فوتبال ایران شده است و دیگر ایران برای میزبانی از عربستانی ها به کشور دیگری نمی رود، با چالشی جدید روبرو شده است.

جالب اینجاست که تاج و ساکت اعلام کرده بودند کمیته اجرایی ای اف سی، مصوبات کمیته مسابقات را تصویب خواهد کرد اما صحبتهای دبیرکل ای اف سی، ماجرا را پیچیده تر کرده است. در یکی دو روز گذشته هم علی کفاشیان، عضو کمیته اجرایی ای اف سی، مرتب مصاحبه کرده و اعلام کرده که دبیرکل ای اف سی بر خلاف نظرات اعضای کمیته اجرایی ای اف سی صحبت کرده است. البته آقای کفاشیان هیچ اشاره ای به مصوبات کمیته اجرایی ای اف سی نکرده و آنطور که از شواهد و قرائن پیداست، در کمیته اجرایی مصوبه ای درباره لغو میزبانی ایران و عربستان در کشور ثالث وجود ندارد. رئیس فدراسیون فوتبال ایران یکی دو روز پس از ادعای پیروزی بزرگ هم در اظهارنظر جالب توجهی گفته بود اگر ای اف سی، میزبانی در کشور ثالث را لغو نکند، احتمال کنار کشیدن تیم های ایرانی از رقابتهای زیر نظر ای اف سی وجود دارد!

601

کد خبر: 881336

وب گردی

وب گردی