تجلیل از دانشجویان برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام

همزمان با مراسم روز دانشجو از 20 دانشجوی برتر علمی و ورزشکار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام با اهداء لوح تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایسکانیوز، ریاست دانشگاه آزاد واحد تربت جام در این مراسم در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی 16 آذر1332، این روز بزرگ و بیاد ماندنی را به دانشجویان تبریک گفت.

دکتر داودی درتشریح این واقعه تاریخی به نقش کلیدی دانشجویان اشاره نمود و با این تعبیر که دانشجو وجدان بیدار جامعه است گفت: در شرایطی که فضای خفقان آمیزی در جامعه حاکم بود و هیچ کس یارای نفس کشیدن نداشت، تنها وجدان بیدار دانشجو در صحنه ماند و در نهایت با نثارخون خود نشان داد هیچ ظلمی پایدار نیست و جامعه در مقابل سرکوب ها بی تفاوت نخواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم دانشجویان در جامعه امروزی گفت: دانشجو جدای ازوظیفه خطیری که درکسب تحصص های لازم جهت توسعه وآبادانی کشوردارد، رسالت مهمتری نیز بر دوش خواهد داشت و آن اینکه باید همواره نسبت به مشکلات جامعه منتقد و معترض باشد و از طریق احیای فریضه امر به معروف ونهی ازمنکر با فسادهای مالی و اجتماعی فرا گیر در جامعه به مبارزه برخیزد و همواره صدای رسای عدالت خواهی مظلومان باشند.

این مراسم به همت دفتر فرهنگ اسلامی واحد تربت جام وبا حضور پر شور دانشجویان در سالن اجتماعات شهید ساربانی دانشگاه برگزار کردید که با اجرای برنامه های متنوع و شاد همراه بود.

کد خبر: 881350

وب گردی

وب گردی