آخرین خبرها از تصادف محور قزوین کرج/ مصدومیت ۲۵نفر/ جاده مسدود شد

مه شدید و لغزندگی جاده در هوای برفی و بارانی محور قزوین - کرج موجب برخورد زنجیره ای خودروها ، مصدومیت ۲۵ نفر و مسدود شدن مسیر شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر ، ساعتی پس از نیمه شب جمعه محور قزوین - کرج به دلیل برخورد زنجیره ای خود رو ها با یکدیگر مسدود شده است.

بنا بر این گزارش مه شدید همزمان با بارش برف و باران در این محور موجب شده است در محدوده ۶۰ کیلومتری کرج ده ها خودرو با یکدیگر برخورد کرده و مسیر مسدود شود.

، با توجه به طولانی تر بودن تعطیلات هفته جاری، ترافیک بازگشت به پایتخت در جاده های شمالی کشور که امشب جوی برفی و بارانی دارد ، سنگین است.

برخورد ۱۷ خودرو

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: برخورد ۱۷ دستگاه خودرو در اتوبان قزوین به آبیک موجب مسدود شدن مسیر شده است.

ایرج زاهد پور اظهارداشت: در اثر بارش برف و لغزنده بودن جاده و مه شدید حدود ساعت ۱:۵ دقیقه بامداد جمعه، قیچی کردن یک دستگاه تریلر در محور قزوین به تهران موجب برخورد ۱۶ دستگاه خودروی سواری با یکدیگر شده که بلافاصله ماموران امداد جمعیت هلال احمر و اورژانس به محل حادثه اعزام شده اند.

وی افزود: از سوی اوراژانس ۴ دستگاه آمبولانس و از سوی هلال احمر نیز چهاردستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است و امدادگران در حال کمک به مصدومان حادثه هستند.

زاهدپور بیان کرد: در حال حاضر از تعداد مجروحان و کشته های احتمالی خبری در دست نیست و دراولین فرصت اطلاعات لازم در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین محل این حادثه را در اتوبان قزوین به سمت آبیک در محدوده میرپنجی اعلام کرد.

۲۵ نفر مصدوم شدند

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: تصادف زنجیره ای در اتوبان قزوین به آبیک ۲۵ مجروح برجای گذاشت.

وی دو ساعت پس از حادثه در گفتگو با مهر این خبر را اعلام کرد و توضیح داد : با حضور پلیس راه و اعزام حدود ۹ دستگاه آمبولانس و خودروهای امدادی مرکز فوریت های پزشکی و جمعیت هلال احمر به محل حادثه از مجموع ۲۵ مصدوم این حادثه تعداد ۲۳ نفر به بیمارستان شهید رجایی قزوین و دو نفر به بیمارستان شهرستان آبیک منتقل شدند و تحت مداوا قرار گرفتند.۷۰۵

کد خبر: 881375

وب گردی

وب گردی