گرد و خاک در جنوب؛ برف و باران در استان‌های شمالی و غربی

بر اساس اعلام پلیس علاوه بر بارش برف و باران در استان‌های شمالی و غربی، گرد و خاک در استان خوزستان، مهمترین عارضه جوی کشور است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمدحسین حمیدی با اشاره به بارش‌های اخیر در برخی مناطق شمالی و غربی کشور اظهار کرد: در حال حاضر بر اساس گزارش همکاران ما و همچنین تصاویر دوربین‌های پلیس از جاده‌های کشور، شاهد بارش باران در اغلب محورهای مواصلاتی استان‌های مازندران و گلستان هستیم.

رئیس پلیس راه راهور ناجا افزود: همچنین با توجه به بارش‌های اخیر تردد در محورهای شاهین دژ به خوی در آذربایجان غربی و محورهای طارم به زنجان، دندی به تخت سلیمان و قیدار به ابهر در استان زنجان تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای شمالی نیز گفت: در حال حاضر ترافیک در محور هراز در محدوده نارنجستان تا تونل شماره یک و امامزاده علی تا سه راهی لاسم نیمه سنگین است.

حمیدی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین گزارش‌های دریافتی حاکی از وقوع پدیده گرد و خاک در اکثر محورهای استان خوزستان است که با توجه به کاهش دید ناشی از گرد و خاک لازم است تا رانندگان با توجه بیشتر و سرعت مطمئنه تردد کنند.

۷۰۵

کد خبر: 881441

وب گردی

وب گردی