نایب رئیس مجلس عراق: امت اسلامی می‌تواند بارهبری امام خامنه ای نقشه دشمنان رابر آب کند

فردوس العوادی گفت: امروز امت اسلامی می تواند با رهبری امام خامنه ای نقشه های دشمنان را بر آب کند و ما با وحدت می توانیم همه توطئه ها و نقشه ها را خنثی کرده و همانند جبهه مقاومت پیروز شویم.

به گزارش ایسکانیوز، فردوس العوادی، نائب رئیس مجلس عراق در مراسم اختتامیه سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که عصر روز گذشته در سالن همایش های صداو سیما برگزار شد، بیان داشت: دعوت رسول مکرم اسلام به اخلاق است و اخلاق در اسلام امری فطری است و این با تئوریهای دست ساز مکاتب فرق دارد.

وی با بیان این که برای تحکیم وحدت شایسته از اخلاق نیک سخن بگوییم، اظهار کرد: باید در این راه از خودخواهی و خود پسندی ها دوری کنیم که این مانع پیشرفت و تعالی و وحدت ماست.

نایب رئیس مجلس عراق افزود: گفت و گوهای علمی، فکری و اعتقادی ما باید بر محور اخلاق باشد و منتهی به وحدت شود و این می تواند روش خوبی برای مقابله با دشمنی ها باشد.

العوادی با محکوم کردن انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، گفت: همه ما باید این اقدام را محکوم کنیم و بدانیم که امروز ملت ما از خط و راه مقاومت برخوردار است و پیروزی های ما در سوریه وعراق و لبنان این را ثابت کرد و دوران حکام ذلیل و وابسته به بیگانگان گذشت.

وی بیان داشت: امروز امت اسلامی می تواند با رهبری امام خامنه ای نقشه های دشمنان را بر آب کند و ما با وحدت می توانیم همه توطئه ها و نقشه ها را خنثی کرده و همانند جبهه مقاومت پیروز شویم.

503

کد خبر: 881442

وب گردی

وب گردی