شرکت‌های مسافربری جاده‌‌ای تا پایان سال آینده ستاره‌دار می‌شوند

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری از فراخوان جذب مشاور برای استخراج شاخص‌ها و رتبه‌بندی شرکت‌ها برای اجرای فاز دوم طرح شبکه سیر همنام خبر داد و گفت: شرکت‌های مسافربری جاده‌‌ای تا پایان سال آینده ستاره‌دار می‌شوند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ حمیدرضا شهرکی ثانوی با اشاره به تکمیل قاز دوم طرح شبکه سیر همنام تا پایان سال آینده اظهار کرد: در پایان ارزیابی، هر یک از شرکت‌ها بر اساس شاخص‌‌ها از 1تا5 ستاره دریافت می‌کنند و طبق همین روال رتبه‌بندی در شبکه سیر همنام انجام می‌شود.

او با اشاره به فراخوان انتخاب مشاور برای فاز دوم، تصریح کرد: یکی از شاخص‌‌های مهم این ارزیابی امتیاز‌دهی مسافران است که این شاخص از نظر سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای از وزن بالایی برخوردار است.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای با بیان اینکه فاز اول طرح شبکه سیر همنام به طور کامل انجام شده است، افزود: در نتیجه تکمیل این فاز از طرح مذکور 35 سرشبکه توسط شرکت‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل مسافر جاده‌آی شناسایی و انتخاب شدند.

او یادآور شد: علاوه بر معرفی شرکت های سرشبکه، تابلو‌ها، بغل نویسی اتوبوس‌ها،‌ پروانه فعالیت‌ها، بلیت‌ها یک شکل برای هر سرشبکه، و ناوگان سرشبکه‌ها سامان‌دهی شدند.

402

کد خبر: 881538

وب گردی

وب گردی