اعتراض جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز شهرضا به نحوه برگزاری مراسم روز دانشجو

جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز شهرضا نسبت به نحوه برگزاری مراسم روز دانشجو و برخی حواشی به وجود آمده در جشن روز 16 آدر در این دانشگاه واکنش نشان دادند.

به گزارش ایسکانیوز، متن نامه سرگشاده جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز شهرضا به شرح زیر است:

بسمه تعالی ‌ ‌

《اینکه ما بیاییم دانشجوها را به خیال خودمان برای نشاط بخشیدن به محیط دانشجویی، به اردوی مختلط ببریم یا کنسرت موسیقی در دانشگاه تشکیل بدهیم، جزو غلط‌ترین کارها است. برای تحرّک دانشجویی و تلاش دانشجویی و نشاط دانشجویی، راه‌های دیگری وجود دارد؛ آنها را به گناه نباید کشاند، آنها را به سمت شکستن پرده‌های تقوا -که خوشبختانه جوان متدیّن امروزی بر حفظ آن اصرار دارد- نباید کشاند؛ آنها را به سمت بهشت باید برد، نه به سمت دوزخ. بله، این کارها در دانشگاه‌ها اصلاً وجهی ندارد.》
مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ‌ ‌ ‌ ‌ 1394/4/20

جناب آقای دکتر نعمت الله زاده ریاست محترم دانشگاه پیام نور مرکز شهرضا

سلامٌ علیکم
به استحضار میرسانیم در پی جشن غیر اخلاقی و دور از شان اجتماعی و اسلامی که به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه برگزار گردید موج اول اعتراضات خود را به سمعتان برسانیم.
این جشن غیر اخلاقی در دانشگاه اسلامی نشان از بی تجربگی، انتصاب نابجا و عدم بکار گیری مسئولین باتجربه حاضر در دانشگاه میباشد.
ما جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور علت این اتفاقات فسق و فجور ، دعوت مجری دور از ادب اجتماعی _ اسلامی و اجرای برنامه های زننده و زشت را بی توجهی و سهل انگاری مسئول امور فرهنگی دانشگاه میدانیم.

در این جشن به اصطلاح اسلامی؛ تمسخر نام خداوند جل و جلاله ، پای نهادن به فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و امام کبیر انقلاب(ره) ، عدم رعایت شئونات اسلامی و روابط دختر پسری ، بی اعتنایی به قانون و اساسنامه دانشگاه این انتظار را به ارمغان دارد که مسئولین برگزاری این جشن از سمت و پست خود عزل شده و با آنها برخورد قاطعانه شود.
لازم به ذکر است در صورت اجرا نشدن موارد درخواست شده، دانشگاه با موج دوم اعتراضات مواجه خواهد شد.

سپاس از الطاف بیکران حضرتعالی

امضاء : جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز شهرضا


رونوشت:
- دفتر امام جمعه شهرضا
- فرماندری شهرضا
- ریاست دانشگاه پیام نور استان
- رئیس نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور
- فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی شهرضا

کد خبر: 881555

وب گردی

وب گردی