آموزش مهارت به سربازان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: این دانشگاه می‌تواند مهارت‌های لازم را به سربازان آموزش داده و از سربازان امریه نیز به عنوان تکنیسین استفاده کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، ناصر شمس رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در خصوص «ضرورت مهارت‌آموزی به سربازان» اظهار داشت:‌ ارتباطاتی با قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح داشته‌ایم و اعتقاد داریم برنامه‌های زیادی را می‌توان برای سربازان تدوین کرد.

وی ادامه داد: این دانشگاه این ظرفیت را دارد که با همکاری قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح به افرادی که وارد دوران سربازی می‌شوند، آموزش داده و این افراد در این دانشگاه مدرک مورد نظر را اخذ کنند؛ ضمن اینکه 1200 کارگاه و 173 مرکز این دانشگاه می‌توانند در این خصوص خدمات ارائه دهند و ما این موضوع را به این ستاد پیشنهاد داده‌ایم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای اضافه کرد: ما در این خصوص پیشنهاداتی را ارائه کرده‌ و اعلام کرده‌ایم، بستر انجام چنین کاری را داریم؛ البته در دوره‌های مهارتی نیز می‌توانیم کمک‌های لازم را ارائه دهیم و در این خصوص مذاکراتی شده است؛ ضمن اینکه از جهت امریه کردن سربازان نیز برای کارگاه‌های خود به چنین افرادی نیاز داریم تا با آموزش آنها، این افراد به عنوان تکنیسین کارگاه فعالیت کنند.
706

کد خبر: 881798

وب گردی

وب گردی