سرمایه گذاری برندهای خارجی پوشاک در هاله ای از ابهام

عضو هیات مدیره مرکز پژوهش های اتحادیه پوشاک برندهای پوشاکی که وارد ایران شدند و از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز گرفتند، هنوز نتوانستند طرف های خود را متقاعد کنند که در کشورمان سرمایه‌گذاری و تولید کنند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ محسن سلیمانی عضو هیات مدیره مرکز پژوهش اتحادیه پوشاک در پاسخ به این پرسش که چرا تاکنون دستور العمل ساماندهی واردات پوشاک اجرایی نشده است؟ گفت: این دستور العمل نیاز به بستر سازی و زمینه سازی دارد تا بتواند به طور کامل اجرایی شود.

سلیمانی با حضور در بخش خبری 21 شبکه یک سیما افزود: برندهای پوشاکی که وارد ایران شدند و از وزارت صنعت ، معدن و تجارت مجوز گرفتند، هنوز نتوانستند طرف های خود را متقاعد کنند که در کشورمان سرمایه گذاری و تولید کنند.

او با تاکید بر اینکه باید خود باوری داشته باشیم، ادامه داد: قادر به تولید کردن هستیم و امکانات خوبی داریم.

سلیمانی گفت: اکنون یکی از محورهای اصلی اتحادیه پوشاک، تولید است و همه تلاش ما در این راستاست.

عضو هیات مدیره مرکز پژوهش های اتحادیه پوشاک افزود: کمیته های تولید پوشاک را با توجه به کارگروه های لباس به زودی تشکیل می دهیم و امیدواریم تولید و توزیع کنندگان ما با مراجعه به این کارگروه ها و هماهنگ شدن، بازار لازم را بدست بیاریم.

او اضافه کرد: در مرکز پژوهش های اتحادیه پوشاک طرح های مدونی در همه زمینه های توزیع، تولید و زنجیره تامین آماده شده است، امّا به علت اینکه انتخابات اتحادیه در پیش بود، این طرح ها ارائه نشد پس از انتخابات ارائه خواهد شد.

منبع: فارس

403

کد خبر: 881831

وب گردی

وب گردی