فلسطین نماد مبارزه حق و باطل و جنگ علیه کفر است

بسیج دانشجویی مدرسه عالی شهید مطهری در محکومیت اقدام خصمانه شیطان بزرگ آمریکا علیه بیت المقدس بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش سرویس دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی مدرسه عالی شهید مطهری در بیانیه ای نوشت: ما فرزندان حضرت روح اللهیم که طرح نابودی رژیم اشغالگر قدس را برنامه ریزی کرد و با قرار دادن جمعه آخر ماه رمضان به عنوان "روز قدس" آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف را در تاریخ جاودانه ساخت و سیر محو کردن این غده سرطانی را هموار ساخت و هنوز پژواک آن نوای ایشان که فرمودند «جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت» را در گوش داریم.

در بخش های دیگری از این بیانیه آمده است: امروز فلسطین نماد مبارزه حق و باطل و جنگ علیه کفر است؛ دشمنی که تا دیروز از طریق گروه های تکفیری، عزم به تجزیه کشور های اسلامی داشت و پس از شکست مفتضح توسط رزمندگان اسلام، دست از دشمنی های خود بر نداشته و در برنامه ای جدید مجددا تجاوز گری های خود را به قبله گاه اول مسلمین و ملت مظلوم فلسطین آغاز کرده است؛ که خود بیانگر دو مطلب است :اول اینکه نشان عجز آنها در پیشبرد راهبردشان ونفس های آخرشان برای باقی ماندن در منطقه می باشد و آخر اینکه آغاز پروژه ای دیگر برای صف کشیدن در مقابل امت اسلام است اما این اقدام خصمانه رژیم آمریکا سبب شد اکنون فرصتی پیش آید تا امت اسلام وحدت خود را باز یابد و مبارزه برای آزادی فلسطین را اولویت نخست جهان اسلام قرار بدهد و خط سازش برای همیشه ابطال شود.

همانطور که امیرالمومنین(سلام الله علیه) فرمودند (کونو للظالمین خصما و للمظلوم عونا) مهمترین وظیفه ما طلاب اینست که به عنوان طلایه داران مبارزه علیه مستکبرین و دفاع از مستضعفین عالم به میدان آمده و تمام توان خود را در این راه قرار دهیم. شهید مطهری (ره) نیز در این زمینه فرمودند: مسئله فلسطین؛ مسئله دنیا و آخرت است و اولین سوال بعد از مرگ همین است که برای همبستگی اسلامی چکار کرده اید؟

آنهایی که به غرب دلسپرده اند و همه جا دم از مذاکرات و ثمرات آن میزنند بیایند و ببینند که ثمره مذاکرات 70 ساله چه شد؟ در مساله فلسطین هر کجا که مقاومت و مبارزه کردیم دشمن عقب نشینی کرد و هر کجا به دشمن و مذاکره با او دلبستیم فاجعه ای مثل امروز پیش آمد.

آیا با وجود این همه اتفاق که منکر نتیجه ی سازش و مذاکره هستند باز هم باید نشست و عقب نشینی کرد!

به گزارش ایسکانیوز، سه شنبه 21 آذر، دکتر علی باقری در مدرسه عالی شهید مطهری، به سخنران پیرامون موضوع «سازش و چالش» خواهد پرداخت.

کد خبر: 881839

وب گردی

وب گردی