اهدای تندیس"اسطوره مقاومت، ولایت مداری و وطن دوستی" به سردار سلیمانی

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در نامه ای به سردار سلیمانی تاکید کرد: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران ضمن اهداء تندیس "اسطوره مقاومت، ولایت مداری و وطن دوستی" خدمت شما، از جنابعالی و تمام مسئولین دست‌اندر‌‌کار تقاضا دارد که داد خواهی از این مظلومیت ها را جدی‌تر و در گستره‌ای بیشتر از گذشته پیگیری فرمایید که پیروزی قطعی ازآن مستضعفین است.

به گزارش ایسکانیوز، متن نامه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران به سردار سلیمانی به شرح زیر است:

أَیُّهَا الْمُؤْمِنُونَ إِنَّهُ مَنْ رَأَی عُدْوَاناً یُعْمَلُ بِهِ وَ مُنْکَراً یُدْعَی إِلَیْهِ فَأَنْکَرَهُ بِقَلْبِهِ فَقَدْ سَلِمَ وَ بَرِئَ وَ مَنْ أَنْکَرَهُ بِلِسَانِهِ فَقَدْ أُجِرَ وَ هُوَ أَفْضَلُ مِنْ صَاحِبِهِ وَ مَنْ أَنْکَرَهُ بِالسَّیْفِ لِتَکُونَ کَلِمَةُ اللَّهِ هِیَ الْعُلْیَا وَ کَلِمَةُ الظَّالِمِینَ هِیَ السُّفْلَی فَذَلِکَ الَّذِی أَصَابَ سَبِیلَ الْهُدَی وَ قَامَ عَلَی الطَّرِیقِ وَ نَوَّرَ فِی قَلْبِهِ الْیَقِینُ

ای مومنان! هرکس تجاوزی را بنگرد، و شاهد دعوت به منکری باشد، و در دل آن را انکار کند خود را از آلودگی سالم داشته است، و هرکس با زبان آن را انکار کند پاداش داده خواهد شد، و از اولی برتر است، و آن کس که با شمشیر به انکار برخیزد تا کلام خدا بلند و گفتار ستمگران پست گردد، او راه رستگاری را یافت و نور یقین در دلش تابید.

نهج البلاغه. حکمت ۳۷۳

بسم الله الرحمن رحیم
سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی
سلام علیکم
در شرایطی که در خاورمیانه شکاف های قومی و مذهبی توسط استکبار جهانی فعال شده، بزدلی و خود فروختگی اکثر حکام عرب مواجهه کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی را تحت شعاع قرار داده است و در عوض دلارهای نفتی را جهت ریختن خون مسلمانان یمن صرف میکنند، به لطف خدا و مقاومت مردم عراق و سوریه با نقش آفرینی بی بدیل نظام جمهوری اسلامی ایران و به فرماندهی شخص جنابعالی تفکر مقاومت به پیروزی بزرگی در برابر تکفیر، تروریست و ارتجاع عربی رسید که این پیروزی می تواند به عنوان الگویی از شجاعت و رشادت در جنگ درکنار مذاکره عزتمندانه و هوشمندانه که موجب ایجاد ائتلاف استراتژیک گردید قرار گیرد تا راه حلی برای سایر بحران های منطقه نیز باشد.
اما فراموش نمیکنیم که ظلم به جهان اسلام فقط معطوف به عراق و سوریه نبوده و نیست. امروز مردم مظلوم یمن بیش از پیش تحت ظلم و ستم قرار دارند و قحطی بزرگ جان کودکان بی گناه را تهدید می کند. درحالی که تا چند سال پیش سیاست صهیونیزم در فلسطین تحت نقاب صلح طلبی و حل مسالمت آمیز اختلافات با رویکرد کدخدامآبانه اوباما تصویر میشد، این سیاست با رویکرد ترامپ و اعلام قدس بعنوان پایتخت رژیم غاصب چهره ی جدیدی به خود گرفته است. کم نیستند اقوام مسلمانی که در سرتاسر این پهنه خاکی ستم دیده و دادخواه نمیبینند.
به زعم ما الگوی موفق دادرسی از ملتها و اقوام مظلوم مسلمان که در سوریه و عراق پیگیری شد میتواند شروع دوره ی جدیدی از حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی از مظلومین جهان باشد.
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران ضمن اهداء تندیس "اسطوره مقاومت، ولایت مداری و وطن دوستی" خدمت شما، از جنابعالی و تمام مسئولین دست‌اندر‌‌کار تقاضا دارد که داد خواهی از این مظلومیت ها را جدی‌تر و در گستره‌ای بیشتر از گذشته پیگیری فرمایید که پیروزی قطعی ازآن مستضعفین است.

والنصره للمومنین

کد خبر: 881861

وب گردی

وب گردی