جزییات چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران اعلام شد

مهدی باقریان گفت: چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران 19 آذر سال جاری در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما با ارائه برنامه های متعدد و متنوع و برنامه ریزی توسط دست اندرکاران این کنفرانس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز از شاهرود دبیر کل چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران گفت: پنل خاصی در این کنفرانس با حضور افرادی که تجارب گران‌بهایی در حوزه روابط عمومی دارند طراحی شده تا در موضوع کنفرانس سخنرانی کنند. همچنین مقالات برخی افراد که توسط کمیته داوران مورد پذیرش قرار گرفته و تصمیم بر ارائه آن در چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران است صورت خواهد گرفت.
باقریان افزود: در مجموع دو مقاله برگزیده که در حوزه روابط عمومی با عنصر خلاقیت و نوآوری تهیه شده توسط پژوهشگران ‌آن ارائه خواهد شد.
وی گفت: امسال مقالات زیادی به دبیرخانه کنفرانس ارائه شده که برخی از آنها مرتبط با موضوع این کنفرانس بوده و متأسفانه برخی مقالات هم ربطی به موضوع نداشته‌اند اما در مجموع مقالات مورد تأیید به تشخیص کمیته داوران برای انتشار در کتاب کنفرانس در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه سه مقاله برتر از بین آثار ارسال شده انتخاب و از خالقان این آثار در افتتاحیه کنفرانس تقدیر خواهد شد.
دبیر کل چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران تصریح کرد: در چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی عمومی ایران دو کتاب علمی ارزشمند رونمایی خواهد شد که کتاب اول با موضوع «روابط عمومی دانش‌محور و مدیریت محتوا» دارای 10 مقاله ارزشمند حاوی مجموعه آثار و مقالات کنفرانس قبلی یعنی سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران است و کتاب دوم با عنوان «استانداردهای روابط عمومی جلد سوم» در آیین‌ افتتاحیه کنفرانس رونمایی خواهد شد که حاوی فرایندهای مدیریتی است و بخشی از آن برای نخستین بار به راهنماهای حوزه روابط عمومی که توسط انجمن خبرگان روابط عمومی طراحی شده پرداخته است.
باقریان اظهار داشت: برنامه دیگری از سوی دست‌اندرکاران چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران تدارک دیده شده که انتشار ویژه‌نامه رنگی در 108 صفحه شامل مقالات و مصاحبه‌های علمی است که می‌تواند برای شرکت‌کنندگان بسیار مفید باشد.
وی گفت: تهیه منشور خلاقیت بخش دیگری از برنامه‌های این کنفرانس است که این موضوع کلیدی می‌تواند موجب تأثیر بر حوزه روابط عمومی شود به همین جهت تلاش کرده‌ایم با تهیه این منشور کاربردی، ارتقا و افزایش تأثیرگذاری فعالیت‌های روابط عمومی را موجب شود.
دبیر کل چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران خاطرنشان کرد: ارائه نکات کلیدی مربوط به خلاقیت در حین سخنرانی‌های علمی برنامه بعدی چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران است که توسط دبیر کمیته علمی ارائه خواهد شد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ارائه این 15 نکته کلیدی و کاربردی می‌تواند برای شرکت‌کنندگان در این کنفرانس مفید باشد.
باقریان در پایان خاطرنشان کرد: جشنواره برترین‌های روابط عمومی در حاشیه این کنفرانس برگزار شده که برای اولین بار "کاپ خلاقیت" به 10 روابط عمومی برتر اهدا خواهد شد و امیدواریم با برگزاری این کنفرانس بتوانیم سهمی در اعتلای روابط عمومی ایران داشته و نقش خود را به نحو احسن ایفا کنیم.

کد خبر: 881874

وب گردی

وب گردی