بارش ۲۵ سانتی‌متری برف در خوانسار

کارشناس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به میزان بارش برف در ۲۴ ساعت گذشته در استان اصفهان گفت: خوانسار با ۲۵ سانتی‌متر برف بیشترین بارش برف را در این مدت به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایسکانیوز، ساناز جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به بارندگی‌ها در 24 ساعت گذشته اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته در سطح استان اصفهان بارش‌ برف و باران را شاهد بودیم.

وی با اشاره به میزان بارش برف در این مدت افزود: خوانسار با 25 سانتی‌متر برف بیشترین بارش را به خود اختصاص داده است، همچنین در فریدون‌شهر 19 سانتی‌متر، در بویین‌ میاندشت 8 سانتی‌متر، در داران 4 سانتی‌متر و در سمیرم 2 سانتی‌متر برف بر روی زمین نشسته است.

کارشناس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین در فریدون‌شهر 23.1 میلی‌متر، در خوانسار 21.2 میلی‌متر، در گلپایگان 7.5 میلی‌متر، در داران 5.3 میلی‌متر و در بویین‌میاندشت 5.5 میلی‌متر باران باریده است.

وی با اشاره به وضعیت جوی هوا در روزهای آینده گفت: وضعیت جوی تا 3 روز آینده نسبتاً آرام و پایدار است، همچنین آسمان صاف تا کمی ابری با وزش نسبتاً شدید باد سرد را پیش‌بینی می‌کنیم.

جعفری اظهار داشت: در مناطق مرکزی همچون کلان‌شهر اصفهان غبار صبحگاهی را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته دمای اکثر مناطق استان به زیر صفر رسیده است به طور مثال دمای هوای اصفهان در روز گذشته به منفی 5 درجه و دمای هوای بوئین میاندشت به منفی 18 درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کارشناس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: طی روزهای آینده در اصفهان افزایش دما نداریم و به همین صورت هوای نسبتاً سردی پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برای روزهای آینده پیش‌بین بارش نداریم،اضافه کرد: همچنین آلودگی هوای اصفهان طی 3 روز آینده در حد غبار صبحگاهی خواهد بود.

902

کد خبر: 881971

وب گردی

وب گردی