اکران مستند «عاشقان ایستاده می‌میرند» در دانشگاه مذاهب اسلامی

مستند «عاشقان ایستاده می‌میرند»در سالن ماموستا شیخ الاسلام دانشگاه مذاهب اسلامی و برای دانشجویان پاکستانی، افغانستانی و دیگر دانشجویان بین المللی این دانشگاه اکران شد.

به گزارش ایسکانیوز، مستند «عاشقان ایستاده می‌میرند» با حضور محسن اردستانی رستمی، کارگردان این اثر در سالن ماموستا شیخ الاسلام دانشگاه مذاهب اسلامی و برای دانشجویان پاکستانی، افغانستانی و دیگر دانشجویان بین المللی این دانشگاه اکران شد.

امیرمحمد تصوری مسئول کانون هنر و رسانه دانشگاه مذاهب اسلامی درباره این برنامه گفت: مستند «عاشقان ایستاده می میرند» کاری از گروه مستندسازان بدون مرز، نخستین کار ساخته شده در مورد تیپ زینبیون و مدافعان حرم پاکستانی است که در این دانشگاه برای دانشجویان نمایش داده شد.

وی افزود: هدف اصلی از اکران مستند «عاشقان ایستاده می میرند» در دانشگاه مذاهب اسلامی، فضای مذهبی آن و علاقه دانشجویان به بحث رزمندگان مدافعان حرم بود. از طرف دیگر با توجه به اینکه پیروزی جبهه مقاومت نیز اتفاق افتاده، تصمیم گرفتیم تا مستندی با موضوع مدافعان حرم در این دانشگاه نمایش داده شود.

تصوری خاطرنشان کرد: نمایش این مستند در دانشگاه مذاهب اسلامی با استقبال فراوان و بسیار خوب دانشجویان روبرو شد به صورتی که به دنبال اکران مستندهای دیگری هستیم.

503

کد خبر: 881980

وب گردی

وب گردی