ادعای پایتختی قدس برای فلسطین اشغالی، عجز و ناتوانی دشمنان جهان اسلام

دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی همدان در مخالفت با سخنان سخیف ترامپ در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف امروز شنبه 18 آذرماه 96 بعد از نماز ظهر و عصر مقابل مسجد این دانشگاه تجمع اعتراضی برگزار کردند.


به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در این تجمع که پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مقابل مسجد فاطمه الزهرا دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد حاضرین با سردادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا " انزجار خود را از این اقدام اخیر اعلام کردند.
در این تجمع بیانیه‌ای بدین شرح قرائت شد:
سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بهعبده لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِد ِالْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ (اسراء آیه۱)
بار دیگر با ادعای پایتختی قدس برای فلسطین اشغالی، عجز و ناتوانی دشمنان جهان اسلامآشکار شد.
به‌فرمان امام خامنه‌ای ما معتقدیم که درنهایت، مسئله فلسطین در محافل سیاسی حل نخواهد شد؛ مسئله‌ی فلسطین در میدان‌های جنگ و مقاومت حل خواهد شد.
پیش از این نیز اعلام‌شده بود که امریکا در این قضیه چه‌کاره است؟ دولت امریکا به چه مناسبت به خود حق می‌دهد در قضیه‌ای که متعلق به ملت فلسطین و این منطقه است،به‌صورت یک متولی، یک صاحب‌اختیار و یک قلدر وارد بشود و به این و آن دیکته بکند کهچه‌کار باید بکنید؟!
به شما چه؟ شما در قاره‌ی امریکا دست‌اندازی و تجاوز کردید، بی‌اجازهوارد شدید و آدم کشتید؛ آیا بَستان نیست؟!
در این منطقه‌ی خاورمیانه، دل یکایک آحاد مردم هوشیار و آگاه این ملت‌ها، پُر از بغض و عداوت نسبت به شماست؛ باز نزدیک می‌آیید و به گمان خودتان می‌خواهید مسئله‌یفلسطین را حل کنید! آیا راه‌حل این است؟! حل مسئله‌ی فلسطین به این است که دولت غاصب متلاشی بشود و از بین برود؛ صاحبان سرزمین بیایند و در آنجا حکومت تشکیل بدهند؛ و مسلمان و مسیحی و یهودی و هرچه هستند، باهم زندگی کنند.
فیدل کاسترو هم می‌گوید، مذاکره صلح فلسطینی اسرائیلی برایم بی‌معناست، من اگر بودم با اسرائیلی‌ها بر سر این مذاکره می‌کردم که چگونه می‌خواهید گورتان را گم کنید؟ زمینی، دریایی یا هوایی؟!
به فرموده معمار کبیر انقلاب دولت‌های نفت‌خیز اسلامی لازم است از نفت و امکاناتی کهدر اختیاردارند به‌عنوان حربه علیه اسرائیل و استعمارگران استفاده کرده، از فروش نفت به آندولت‌ها که به اسرائیل کمک می‌کنند خودداری ورزند.
موضع ضد انسانی ترامپ نشان داد فلسطینیان هیچ راه مدنی جز مقاومت مسلحانه برای زندگی عزتمندان ندارند و گفت‌وگو با اسرائیل بقول غسان «گفت‌وگوی شمشیر با گردن است»
همه جهانیان بدانند قدس یا اورشلیم، فرقی ندارد، به‌هرحال پایتخت جاودانه‌ی کشوری است به نام فلسطین و قابل‌توجه سازش کارانی چون محمود عباس؛ اعلام قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نتیجه سازش است و همه بدانند که قدس با مقاومت آزاد خواهد شد سازشهزینه دارد و نتیجه مقاومت پیروزی است و بدبخت‌ها نمی‌دانند که اسم سپاه برون مرزی ما سپاه قدس است.
حال زمان آن رسیده است که کشورهای مسلمان و امت رسول‌الله با شروع حرکت جهانیعلیه این غده سرطانی، دامان منطقه را از لوث وجود خبیثش پاک کنند به امید آزادی قدسشریف
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی همدان
والسلام علیکم و رحمته وبرکاته

کد خبر: 882026

وب گردی

وب گردی