عکاس افغانستانی «اسارت مدرن» را نمایش می‌دهد

نشست‌های نشر عکس، شیوه‌های تدریس عکاسی، اسارت مدرن و بررسی پایان‌نامه‌های عکاسی در پنجمین روز از ششمین همایش «۱۰ روز با عکاسان» برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، در پنجمین روز از ششمین همایش «۱۰روز با عکاسان» نشست‌های نشر عکس، شیوه‌های تدریس عکاسی و بررسی پایان‌نامه‌های عکاسی برگزار می‌شود.

‌یکشنبه ۱۹ آذر کارگاه رابطه ایده پردازی با محل ارائه عکس تبلیغاتی با حضور داریوش کیانی ساعت 10 تا 12 روز در گالری شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

نشست معرفی روش های تدریس عکاسی در دانشگاه دورتموند و دانشگاه هنر تهران با حضور محمد خدادادی مترجم‌زاده و مهدی مقیم‌نژاد ساعت 15، نشست نشر عکس با حضور اسماعیل عباسی، معصومه اکبری (نشر سیب سرخ) و سیوا شهباز (فصلنامه عکاسی) ساعت 16:45 و نشست بررسی موضوع پایان نامه‌های کارشناسی ارشد عکاسی در ایران با حضور حسین چنعانی و محمد مهدی رحیمیان ساعت 18:30 روز برگزار می شود.

در بخش نگاه شخصی هم مجید حجتی از اصفهان با عنوان «سکوت آباد» ساعت 15:30، آرمین امیریان از اصفهان با عنوان «ائتلاف» ساعت 16:30، فاطیما حسینی از افغانستان با عنوان «اسارت مدرن» ساعت 17:30 و کورش ادیم از تهران با عنوان «عدم قطعیت» ساعت 18:30 تجربه‌هی و نگاه خود را در عکاسی بیان می کنند.

503

کد خبر: 882036

وب گردی

وب گردی