«پیش رو» مجله فرهنگی جدید  در شبکه چهار پخش می شود

در سالروز تشکیل شوراى عالى انقلاب فرهنگى، شبکه چهار سیما مجله فرهنگی «پیشِ رو» را روانه آنتن پخش می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، «پیش رو» می‌کوشد تا با طرح پرسش به واکاوی مسائل فرهنگی کشور بپردازد. انقلاب فرهنگى از دل انقلاب اسلامى پنجاه و هفت سربرآورد تا پازل تغییرات ساختار سیاسى، اجتماعى ایران کامل شود. به نظر می‌رسد که اکنون پس از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی لزوم پرسش از نقش آفرینى این جریان به چشم می آید.

به همین مناسبت روز یکشنبه 19 آذر و ‌در سالروز تشکیل شوراى عالى انقلاب فرهنگى برنامه تلویزیونى «پیش رو» در شبکه چهار سیما متولد مى شود.

بیژن نوباوه، چهره‌ نام‌آشنای سال‌های دور خبرنگاری، پس از سالها دورى از جایگاه پرسشگرى، به عنوخبرنگار تلویزیونى کهنه کار به قاب تلویزیون بر‌می‌گردد و در صدد است با سوال هاى اساسى از دست اندرکاران،متخصصان و متولیان فرهنگى کشور، چالش هاى فرهنگی پیش روی کشور، اساسى ترین مسائل ایران امروز را واکاوى کند.

این مجله فرهنگی که با مدیریت و نظارت رحمان سیفی آزاد تهیه و تولید می شود و کارگردانی تلویزیونی آن را سیاوش صفاریان پور بر عهده دارد، به گفتگوهای چالشی در حوزه های فرهنگی بر اساس موضوعات و چالش های روز فرهنگی کشور می پردازد و با طرح یک موضوع در برنامه با حضور صاحبنظران حوزه های مذکور، متولیان،دستاندرکاران،کارشناسان و سردبیران روزنامه های احزاب مختلف و... مطرح و بحث می شود.

میهمان نخست «پیش رو» محمد رضا مخبر دزفولى، دبیر شوراى عالى انقلاب فرهنگى است.

«پیش رو» به تهیه کنندگی رامین موسوی ملکی از یک شنبه 19 آذر ماه به صورت هفتگی ساعت22 به روى آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

503

کد خبر: 882149

وب گردی

وب گردی