نمایش‌های "اعداد در بیابان" و "موغلی پناه" از هرمزگان به جشنواره تئاتر فجر راه‌ یافت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از راه‌یابی نمایش‌های "اعداد در بیابان" و "موغلی پناه" از هرمزگان به سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فجر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،علیرضا درویش‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از راه‌یابی دو گروه نمایشی از استان هرمزگان به سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبر داد و اظهار داشت: نمایش "اعداد در بیابان" به نویسندگی ابراهیم پشت‌کوهی و کارگردانی محمد سلامتی هرمزی به بخش مسابقه سی و ششمین جشنواره فجر راه یافت.

وی افزود: نمایش "موغلی پناه" به نویسندگی و کارگردانی علیرضا داوری نیز در بخش مرور جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر پذیرفته شده است.

مدیرکل ارشاد استان هرمزگان با اشاره به شگفتی‌سازی هرمزگان در جشنواره‌های تئاتر فجر، بیان داشت: امسال برای نخستین بار یک تئاتر از جزیره هرمز به نام "اعداد در بیابان" به این مرحله راه می‌یابد و بدون تردید حضور این گروه می‌تواند شگفتی‌ساز جشنواره فجر شود.

درویش‌نژاد به نمایش "موغلی پناه" اشاره کرد و عنوان کرد: کارگردان این نمایش علیرضا داوری حضوری مستمر و مداوم در جشنواره‌های فجر داشته و می‌توان گفت که یکی از گروه‌های پرافتخار استان در این رویداد بین‌المللی است.

وی خاطرنشان کرد: هرمزگان در سال‌های اخیر حضوری موثر، مداوم و مستحکم در جشنواره تئاتر بین‌المللی فجر داشته است و این امر نشان از تلاش و توانمندی‌های گروه‌های نمایش استان هرمزگان دارد.

منبع:تسنیم

902

کد خبر: 882159

وب گردی

وب گردی