دولت‌های اسلامی و عربی اکنون در یک آزمون تاریخی و سرنوشت ‌ساز قرار گرفته اند

در بخشی از این بیانیه آمده است: دولت‌های اسلامی و عربی هم‌ اکنون در یک آزمون تاریخی و سرنوشت ‌ساز قرار گرفته اند و تاریخ درباره سکوت یا همراهی آنان با ملت‌های مسلمان علیه رژیم صهیونیستی قضاوت خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛‍ شورای تبیین مواضع دانشگاه آزاد زرین دشت در خصوص انتقال پایتخت رژیم صیونیستی به بیت المقدس بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:


«بسم الله الرحمن الرحیم»

مساله امروز جهان اسلام، داغ فلسطین، این پاره تن اسلام و قبله اول مسلمین است که با انتقال پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی به بیت المقدس مجددا تازه شده است.

هشدار می‌دهیم که این اقدام نابخردانه و به ‌دور از عقلانیت رئیس‌ جمهور آمریکا که باعث جریحه ‌دار شدن احساسات پاک صدها میلیون مسلمان جهان شده دامن خودشان و مزدوران رژیم خبیث صهیونیستی را خواهد گرفت.

دولت‌های اسلامی و عربی هم‌ اکنون در یک آزمون تاریخی و سرنوشت ‌ساز قرار گرفته اند و تاریخ درباره سکوت یا همراهی آنان با ملت‌های مسلمان علیه رژیم صهیونیستی قضاوت خواهد کرد.

بسیج دانشجویی شهرستان زرین دشت همگام با ملت مسلمان ایران و هم نوا با سایر ملت های منطقه اقدام خصمانه ی اخیر دولت آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی و خودساخته ی صهیونیستی و انتقال سفارتخانه خود از تلاویو به بیت المقدس را بشدت محکوم‌ مینماید و از تمامی مسلمانان و آزادگان جهان درخواست دارد تا در مقابل این دشمنی آشکار سکوت پیشه ننمایند که به وعده ی خداوند، پاره ی تن اسلام به اسلام بازخواهد گشت.

کد خبر: 882161

وب گردی

وب گردی