الکترونیکی شدن توزیع نفت سفید در بین خانوار های بیش از ۹۵ روستای قم

به منظور اطلاع رسانی برای اجرای طرح پایلوت الکترونیکی کردن توزیع نفت سفید با استفاده از زیر ساخت های بانکی، اصحاب رسانه اعم از رونامه ها، نشریه ها، خبرگزاری ها و صدا و سیمای مرکز استان در نشستی با مدیر منطقه قم گفتگو کردند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم، محسن وزارتی در ابتدای این نشست گفت : در ماه جاری قرار است توزیع نفت سفید برای خانوارهای که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند از طریق کارت بانکی و زیر ساخت های الکترونیکی انجام شود.

مدیر منطقه قم افزود: در حال حاضر با اعلام کالا برگ و مراجعه مردم عزیز به درب فروشندگی یا تعاونی توزیع نفت سفید ، سهمیه خود را دریافت می کنند ولی بعد از شناسایی خانوارها و جامعه هدف که بالغ بر ۳ هزار نفر در بیش از ۹۵ روستا است به جای اعلام کالابرگ، فروشندگی مربوطه به محل زندگی خانوارها مراجعه می کند و با استفاده از دستگاه پز (POS) بانک های عامل، سهمیه هر خانوار را تحویل می دهد.

او ادامه داد: انتظار می رود از هم استانی های که از نعمت گاز طبیعی محروم هستند هر چه سریعتر با هماهنگی های انجام شده با مسئولین شعب توزیع نفت سفید، نسبت به تکمیل فرم های ثبت نام اقدام کنند تا در ماه آتی بتوانیم سهمیه نفت سفید را در کارت این عزیزان شارژ کنیم و زمستان امسال را نیز به همراه هم و به سلامتی پشت سر بگذاریم.

وزارتی گفت: در حال حاضر ۵۶ نقطه عرضه در سطح استان با آمادگی کامل در حال توزیع انواع فرآورده های نفتی به مصرف کنندگان هستند و این شرکت نیز که وظیفه تأمین، نگهداشت و توزیع فرآورده ها را بعهده دارد با برنامه ریزی های انجام شده به اندازه کافی برای تأمین نیاز مردم ذخیره داشته و مشکلی در امر سوخترسانی نخواهیم داشت.

مدیر منطقه قم در پایان اظهار امیدواری کرد که در ماه های آتی سهمیه ها از طریق کارت های بانکی ( عضو شتاب) و طرح پیش رو شارژ خواهد شد.

402

کد خبر: 882164

وب گردی

وب گردی