امداد رسانی هلال احمر کردستان به ۱۵۰ حادثه دیده در برف و کولاک

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: امداد گران جمعیت هلال احمر کردستان به ۱۵۰ مورد حادثه دیده در برف و کولاک که به علت بارندگی در جاده ها و گردنه ها گیر کرده بودند.

به گزارش ایسکانیوز، حسن خدابنده لو گفت: با عبور موج بارشی از استان و برف و کولاک حاصله ۱۰ تیم و ۳۰ نیروی عملیاتی از نجاتگران جمعیت هلال احمر کار امدادرسانی به افراد گیر افتاده در برف و کولاک را انجام دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان عنوان کرد: از مهم ترین عملیات های انجام شده امداد رسانی به ۱۵۰ مورد حادثه دیده در برف و کولاک بود که به علت بارندگی در جاده ها و گردنه های برف گیر استان نیاز به رها سازی و امدادرسانی داشتند.

خدابنده لو افزود: تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کردستان در ۴۸ ساعت گذشته با اعزام هشت دستگاه آمبولانس کار امدادرسانی به هفت مورد حادثه جاده ای را هم به انجام رسانده که از این حوادث پنج نفر به صورت سرپایی مداوا و چهار نفر توسط نیرو های امدادی هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه موج بارش ها هنوز در استان ادامه دارد تمامی پایگاه و شعب جمعیت هلال احمر در آمادگی کامل به سر برده و سامانه ندای امداد ۱۱۲ جمعیت هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش حوادث احتمالی می باشد.

901

کد خبر: 882276

وب گردی

وب گردی