واکنش سرمربی بارسا به اظهارنظر جالب رونالدو

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در مورد دیدار فردای تیمش برابر ویارئال صحبت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، با توجه به برتری پرگل رئال برابر سویا، بارسا برای حفظ فاصله خود کار آسانی در خانه زیردریایی های زرد نخواهد داشت.برتری 0-5 رئال برابر سویا در نیمه اول: "رئال همیشه رئال است و آنها تحت هر شرایطی حریفی ترسناک هستند. آنها نتیجه بسیار خوبی در نیمه اول به دست آورده اند."

نیمکت نشینی های مسی: "بازیکنان می دانند که فصلی طولانی پیش روی ماست و با توجه به فشردگی بازی ها، ممکن است باز هم از روش چرخشی استفاده کنیم."

بازی برابر ویارئال: "حریف ما نیز تیمی است که به دنبال مالکیت توپ است و ما نیز همه راه حل ها را برای این موضوع ارزیابی خواهیم کرد. من نمی دانم که آنها چه کسی را به عنوان جایگزین باکا در نظر دارند اما ما نیز غایبانی داریم و باید به دنبال راه حلی برای این موضوع باشیم."

شرایط رافینیا و دمبله: رافینیا قادر به بازی کردن نیست و دیروز تازه اولین تمرین گروهی خود را با ما انجام داد و کادر فنی نیز به دنبال کمک کردن به اوست. در مورد دمبله نیز باید بگویم او به تمرینات اضافه شده اما ما در خصوص دمبله ریسک نمی کنیم."

نظر رونالدو و بهترین بازیکن تاریخ خواندن خودش: "هر کسی نظری دارد و می تواند آن را در انظار عمومی اعلام کند اما از نظر من بهترین بازیکن مسی است."

606

کد خبر: 882294

وب گردی

وب گردی