۱۰ دانشگاه پرمتقاضی جذب هیأت علمی

رئیس مرکز جذب وزارت علوم گفت: تعداد ۱۳ هزار و ۳۵۸ عضو هیات علمی در بازه زمانی یک شهریور ۹۲ تا ۱۰ مهر ۹۶ در دانشگاه ها جذب شده اند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا رضوان طلب با اشاره به جذب و تبدیل وضعیت اساتید دانشگاه ها طی سال های ۹۲ تا ۹۶ گفت: ۱۳ هزار و ۳۵۸ نفر در بازه زمانی یک شهریور ۹۲ تا ۱۰ مهر ۹۶ در دانشگاه ها جذب شده اند.

وی ادامه داد: این درحالی است که در بازه زمانی، یک شهریور ۸۸ تا یک شهریور ۹۲ نیز ۱۳ هزار و ۳۱۱ نفر جذب شده بودند. در بازه زمانی یک شهریور ۹۲ تا ۱۰ مهر ۹۶، ۱۲ هزار و ۳۱۸ نفر تبدیل وضعیت شدند این درحالی است که در بازه زمانی یک شهریور ۸۸ تا ۱ شهریور ۹۲ تعداد ۴ هزار و ۶۲۵ نفر تبدیل وضعیت شدند.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم افزود: بیشترین رشته اولویت انتخاب شده شده در فراخوان شهریور ۹۶ به ترتیب رشته های شیمی، مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، فیزیک، مهندسی کامپیوتر، ریاضی، حقوق، زبان و ادبیات فارسی، و مهندسی شیمی بود.

وی در گفتگو با مهر تصریح کرد: ۱۰ دانشگاه پرمتقاضی در این فراخوان نیز به ترتیب تهران، موسسه علوم و فنون سپاهان، صنعتی اصفهان، فردوسی مشهد، صنعتی شریف، مازندران، تربیت مدرس، خوارزمی، شیراز، علم و صنعت ایران بودند.

کد خبر: 882352

وب گردی

وب گردی