استقبال چشمگیر از غرفه ایران در بازارچه خیریه دیپلماتیک بوسنی

غرفه ایران که با همت همسران دیپلماتهای ایرانی و برخی دیگر از بانوان هموطن برپا شده بود مورد استقبال گسترده دیپلمات های مقیم و انبوه مراجعین بوسنیایی قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، بازارچه دیپلماتیک خیریه بوسنی و هرزگوین با حضور سفارتخانه های خارجی مقیم در محل نمایشگاه بین المللی اسکندریه در شهر سارایوو برگزار شد و علیرغم بارش سنگین برف با بازدید هزاران نفر از شهروندان بوسنی هرزگوین مواجه گردید.

در این بازارچه، غرفه ایران که با همت همسران دیپلماتهای ایرانی و برخی دیگر از بانوان هموطن برپا شده بود مورد استقبال گسترده دیپلمات های مقیم و انبوه مراجعین بوسنیایی قرار گرفت.

غذاهای متنوع ایرانی و انواع شیرینی ، صنایع دستی و محصولات فرهنگی از جمله اقلام ارائه شده در غرفه جمهوری اسلامی ایران در بازارچه دیپلماتیک سارایوو بود.

این بازارچه خیریه با مدیریت گروهی از همسران سفرا و دیپلمات های مقیم و با مشارکت سفارت و نمایندگی های سیاسی مقیم سارایوو، سازمان های خیریه بوسنیایی و حمایت برخی شرکت های بازرگانی در آذر ماه هر سال، در محل نمایشگاه های بین المللی شهر سارایوو برگزار می‌شود.

در بازارچه خیریه دیپلماتیک امسال بوسنی ۴۰ سفارت خارجی و ۶۰ انجمن بوسنیایی حضور داشتند و عواید ناشی از این بازارچه صرف امور خیریه از جمله آموزش و مداوای کودکان بیمار و نیازمند می‌شود.

304

کد خبر: 882363

وب گردی

وب گردی