دانشجویان استقلال فکری داشته باشند

امام جمعه موقت خورموج گفت: دانشجویان باید استقلال فکری داشته باشند و وابسته به هیچ حزب و جناحی صد درصد نباشند.


به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام سید مهدی طاهری در آیین گرامی‌داشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج برگزار شد اظهار داشت: نگاه، مکتب و انقلاب ما جهانی است و باید فکر، ایده و دغدغه‌های دانشجویان ما جهانی باشد و این‌یکی از رسالت‌های دانشجویان ماست.
وی افزود: چنانچه در جایی صدا مظلومی به گوش برسد باید صدای دانشجو بلند شود و به گوش ظالم برسد و دانشجو باید در برابر ظالم ایستادگی نماید و نباید سکوت کند که سکوت دانشجو به‌ منزله رضایت است.
امام جمعه موقت خورموج یادآور شد: دانشجو و طلبه‌ها در کنار دولت‌مردان هستند و در همه عرصه‌ها برای تقویت نظام قدم برمی‌دارند.
وی افزود: امروز دانشجویان و طلبه‌ها به‌عنوان سفیران دولت در بین جامعه قرار دارند و باید تبادل اطلاعات بیشتری صورت گیرد و اگر می‌خواهیم نظام اسلامی به‌ سوی تعالی حرکت کند، تک‌تک طلبه‌ها، روحانیون و دانشجویان وظیفه دارند این مسیر را طی کنند.
طاهری عنوان کرد: فضا برای اشتغال فراهم است و جوانان باید آستین همت را بالا ببرند و از این فضای به‌ دست‌آمده در شهرستان دشتی استفاده کنند.
امام جمعه موقت خورموج گفت: بر هر دولتی انتقاد وجود دارد و این دولت هم هست و در دولت‌های گذشته نیز وجود داشته است هرچند چرخاندن و مدیریت کردن این نظام با آن‌همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها کار سختی است و این را باید پذیرفت.
وی با بیان این‌که انتقاد ما فراجناحی است افزود: دانشجویان باید استقلال فکری داشته باشند و وابسته به هیچ حزب و جناحی صد درصد نباشند.
طاهری گفت: مدیریت چمکوری در دانشگاه آزاد اسلامی خورموج ستودنی است.

کد خبر: 882365

وب گردی

وب گردی