قاضی‌زاده: نیازمند جذب حداقل ۱۶هزار پرسنل بیمارستانی هستیم

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: وزیر بهداشت اعلام کرد که نیازمند جذب حداقل ۱۶ هزار نفر برای پرسنل بیمارستان‌ها هستیم و اگر مجوز جذب نیرو داده نشود بیمارستان‌های جدیدالتأسیس قابل بهره‌برداری نخواهند بود.

به گزارش ایسکانیوز, سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با وزیر بهداشت اظهار داشت: در این نشست، وزیر بهداشت گزارشی را از بیمارستان‌های ساخته شده در مناطق مختلف کشور به اعضای فراکسیون ارائه کرد.

وی افزود: قاضی‌زاده در ادامه به بحث بودجه وزارت بهداشت پرداخت و گفت که با توجه به افزایش تخت بیمارستان‌ها حداقل نیازمند 16 هزار نفر پرسنل هستیم تا این تخت‌ها فعال شود چرا که هر تختی نیازمند 2.5 نفر پرسنل است که آن تخت فعال شود.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهارداشت: وزیر بهداشت عنوان کرد که اگر مجوز جذب نیرو داده نشود قطعاً بیمارستان‌های جدیدالتأسیس هیچ کدام قابل بهره‌برداری نخواهند بود.

نقوی در پایان خاطرنشان کرد: قاضی‌زاده افزود در ارتباط با طرح تحول سلامت مجلس شورای اسلامی همانند دولت همراهی کند تا وزارت بهداشت بتواند پروژه‌های مهم گسترش امکانات بهداشت و درمان در کشور را دنبال کند و طرح تحول سلامت را نیز ادامه دهد.

منبع: فارس

304

کد خبر: 882370

وب گردی

وب گردی