آلگری: بهتر از حد انتظار بازی کردیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که تیمش در تساوی 0-0 مقابل اینتر، فراتر از انتظار ظاهر شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار یوونتوسی ها به لطف نمایش خوب ماریو مانژوکیچ، چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند تا فرصت صعود به صدر جدول را از دست بدهند. با این وجود، آلگری نمایش شاگردانش در این دیدار را تحسین کرد.

او به مدیاست پرمیوم گفت:" ما باید از بچه ها به خاطر نمایش سرسختانه شان که اجازه ندادند به جز ضربه مارسلو بروزوویچ در آخرین لحظات بازی، اینتر ضربه دیگری به سوی دروازه بزند، تشکر کنیم.

اینتر در صدر جدول است، کیفیت فنی زیادی دارد و واقعا سخت کار می کنند. ما نیمه دوم فوق العاده ای داشتیم و تنها نتوانستیم به گل برسیم."

در این دیدار پائولو دیبالا، داگلاس کاستا و الکس ساندرو در ترکیب اصلی یووه قرار نگرفتند؛ تصمیمی که برای بسیاری سوال برانگیز بود.

آلگری در مورد این تصمیم گفت:" در فوتبال، به جز کیفیت فنی، باید از نظر فیزیکی در فرم خوبی باشید. من همیشه گفته ام که دویدن در فوتبال ضروری نیست اما مطمئنا کمک می کند.

دیبالا می تواند موقعیت های خطرناکی بین خطوط در یک سوم هجومی ایجاد کند. مانند خیلی های دیگر، او باید از سطح آمادگی اش را افزایش بدهد و ما این هفته روی آن کار می کنیم.

ما آماده بودیم تا از مانژوکیچ در کناره ها استفاده کنیم. بازیکنان خوب کار کردند. ما هنوز در فرم فیزیکی خوبی نیستیم؛ بنابراین مهم بودیم که سطح انرژی مان را متوازن نگه داریم.

حیف شد که نتوانستیم پیروز شویم اما با توجه به اینکه می توانیم در آینده پیشرفت زیادی بکنیم، از نمایش تیم راضی هستم. اینتر می تواند تا پایان فصل برای قهرمانی بجنگد، مانند یوونتوس. امیدوار بودم تیم امشب خوب بازی کند اما بهتر از آن چیزی که انتظار داشتم، بودیم."

606

کد خبر: 882383

وب گردی

وب گردی