اسپالتی: از تساوی مقابل یووه، عصبانی نیستم

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر، علی رغم ابراز رضایت از نتیجه 0-0 مقابل یوونتوس، معتقد است که تیمش می تواند در این دیدار به نتیجه بهتری برسد.

به گزارش ایسکانیوز، در حساس ترین دیدار این هفته سری آ، امشب اینتر صدرنشین میهمان یوونتوس بود و علی رغم نمایشی جذاب و تماشایی، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در حالی که یوونتوسی ها توانستند موقعیت های بهتری در این دیدار ایجاد کنند اما اسپالتی معتقد است تیمش می توانست به سه امتیاز این دیدار برسد.

او به خبرنگاران گفت:" من از نتیجه عصبانی نیستم. واضح است که همیشه می خواهید توصیه هایی بکنید اما ما در نیمه دوم توپ را خیلی راحت از دست می دادیم بنابراین از بازیکنانم می خواهم که آرام باشند و به توانایی های شان باور داشته باشند.

وقتی تورین را با یک امتیاز و بسته ماندن دروازه ترک می کنید، نتیجه مثبتی گرفته اید. ما باید عجله می کردیم و متوجه می شدیم که می توانیم این دیدار را به سود خودمان کنیم زیرا ما این کیفیت را داریم که در صدر جدول بمانیم. در یک مقطع، اینطور به نظر می رسید که این فرصت به ما هدیه داده شده است.

در 30 دقیقه ابتدایی، تا یک سوم پایانی زمین، خیلی خوب بودیم اما نمی توانستیم از مالکیت توپ مان استفاده کنیم.

در سه فصل گذشته، فاصله در صدر جدول خیلی زیاد بود اما این فصل بعد از گذشت 15 هفته، ما یک هویت ایجاد کردیم؛ هرچند هنوز بعضی ها باور ندارند که ما در این جایگاه هستیم."

بین دو نیمه و در زمان رفتن به رختکن، اسپالتی در تونل با جورجو کیه لینی، مدافع حرف برای لحظاتی صحبت کرد. او در مورد این مکالمه گفت:" وقتی کیه لینی روی یک صحنه به سمت داور رفت، من احساس کردم که او می خواهد روی داور تاثیر بگذارد اما داور به من اطمینان داد که صحبت های او عادی بود. بنابراین این من بودم که بد برداشت کردم. ما بین دو نیمه مشکل مان را حل کردیم و مشکل دیگری وجود ندارد."

606

کد خبر: 882387

وب گردی

وب گردی