نقد و بررسی  اندیشه اقبال لاهوری  در سرای اهل قلم

کتاب «افکار پنهان ایرانیان؛ ایران در اندیشه اقبال لاهوری» فردا دوشنبه ۲۰ آذر با حضور رایزن فرهنگی پاکستان در سرای اهل قلم مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسکانیوز از خانه کتاب، کتاب «افکار پنهان ایرانیان؛ ایران در اندیشه اقبال لاهوری» فردا دوشنبه ۲۰ آذر با حضور برج‌لال دوسانی رایزن فرهنگی پاکستان در ایران در سرای اهل قلم نقد و بررسی می‌شود.

علاوه‌ بر رایزن فرهنگی پاکستان، محمد بقایی (ماکان) و محمد حسن مقیسه نیز در این نشست حضور داشته و سخنرانی می‌کنند.

کتاب «افکار پنهان ایرانیان؛ ایران در اندیشه اقبال لاهوری» درباره سه موضوع مهم در مورد زندگی اقبال لاهوری نوشته شده است. بررسی زندگینامه، معرفی آثار، سبک ادبی، جهان‌بینی و افکار اقبال، معرفی فرهنگ و تمدن مردم ایران و توانایی‌های ایران بزرگ و ویژگی‌های زبان فارسی ۳ مبحثی است که در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

در کتاب افکار پنهان ایرانیان به منظور معرفی ایران بزرگ به ۶ موضوع دین، علم، فلسفه و کلام، حکمت و عرفان، اخلاق و ادب، هنر و ادبیات توجه شده است.

نشست نقد و بررسی این کتاب فردا دوشنبه ۲۰ آذر از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، پلاک، ۲ طبقه همکف برگزار می‌شود.

502

کد خبر: 882400

وب گردی

وب گردی