تکلیف ما با سران فتنه روشن است

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به تبادل پیام‌های رسانه‌ای برای مذاکرات بین جریان‌های سیاسی گفت: تکلیف ما با سران فتنه روشن است اما معتقدیم که باید یک‌سری مذاکرات میان جریان‌های سیاسی، اصلاح‌طلبان معتدل و اصولگراها آغاز شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به سؤالی پیرامون اظهارات اخیر محسن میردامادی فعال سیاسی اصلاح‌طلب مبنی بر لزوم گفت‌وگوی میان جریان‌های سیاسی و آغاز گفت‌وگوی اصلاح‌طلبان با لاریجانی، باهنر و احمد توکلی گفت: این پیام‌ها بیشتر رسانه‌ای است ولی من فکر می‌کنم این حس، حس خوبی است.

وی درعین‌حال تأکید کرد: البته تکلیف ما با سران فتنه و کسانی که هنوز دنبال آن بحث هستند روشن است و مذاکره‌ای با آن‌ها نداریم اما ما هم معتقدیم که باید یکسری مذاکرات میان جریانات سیاسی، اصلاح‌طلبان معتدل و اصولگراها آغاز شود و شاید با این قضیه فاصله زیادی نداشته باشیم و ان‌شاءالله این امر اتفاق خواهد افتاد.

باهنر در پاسخ این سؤال که آیا دعوت یا جلسه‌ای برای انجام این مذاکرات انجام‌شده است، اظهار داشت: الآن پیام‌ها رسانه‌ای است کما اینکه اصلاح‌طلبان پیام رسانه‌ای دادند، من هم پیام رسانه‌ای می‌دهم که ما آماده‌ایم.

منبع: فارس

304

کد خبر: 882426

وب گردی

وب گردی