اولین سالگرد تدفین شهدای گمنام واحد زابل برگزار می شود

رئیس دانشگاه آزاد واحد زابل خبر داد: اولین سالگرد تدفین شهدای گمنام واحد زابل برگزار می شود.

دکتر محمد مجوزی در گفت و گو با خبرگزاری ایسکانیوز گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، حوزه معاونت فرهنگی این واحد دانشگاهی با همکاری بسیج دانشجویی ساعت 14روز پنج شنبه 23 آذر ماه سال جاری اولین سالگرد تدفین شهدای گمنام واحد زابل را برگزار خواهند کرد.

رئیس واحد زابل تصریح کرد: جلسه شورای فرهنگی هم اندیشی برای برگزار و مقرر شد تمام پتانسیل و ظرفیت واحد برای برگزاری مراسمی با شکوه که در شان و جایگاه شهدا باشد بسیج شود و در این مراسم از سخنران ها و مداحان اهل بیت کشوری دعوت به عمل آید.

مجوزی افزود: با مسئولین کشوری و لشکری جهت حضور در این مراسم هماهنگی هایی صورت گرفته که توافق های اولیه برای حضور امیر سرتیپ دربندی سخنگوی ستاد مشترک نیروهای مسلح در اولین یادواره شهدای گمنام واحد زابل انجام شده و امیدواریم شاهد حضور این امیر سرافراز اسلام در واحد زابل باشیم.

وی در پایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست از دانشجویان، کارکنان، اعضای هیات علمی، مسئولین دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان و آحاد مردم شهید پرور سیستان دعوت کرد تا در این مراسم معنوی و سرشار از یاد شهدا شرکت نمایند.

کد خبر: 882427

وب گردی

وب گردی