ارسال دومین محموله کمک های کارکنان معاونت درمان دانشگاه به زلزله زدگان غرب کشور

 در پی حادثه اندوهناک زمین لرزه استان کرمانشاه و جان باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان­مان، و نیاز به کمک فوری به بازماندگان این حادثه، کارکنان معاونت درمان، کمک ­های نقدی و غیرنقدی خود را به زلزله زدگان اهدا کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی معاونت درمان، ضمن تقدیر از نوع دوستی و همدلی همکاران، از جمع آوری و ارسال دومین محموله کمک های غیرنقدی پرسنل به زلزله زدگان منطقه غرب کشور خبر داد.

با بروز این حادثه دلخراش، همکاران این معاونت در حرکتی معنوی و اخلاقی اقدام به جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی کردند، که از طریق ستاد جمع آوری دانشگاه به هموطنان زلزله زده ارسال شد.

همچنین با فرا رسیدن ایام میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت، در روز سه شنبه 14 آبان ماه دومین محموله کمک رسانی پرسنل شامل اقلام بهداشتی و درمانی در قالب بسته بندی های یک نفره برای شهروندان عزیز غرب کشور ارسال شد.

گفتنی است روابط عمومی معاونت درمان ضمن تسلیت مجدد به تمامی حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه، امید غفران الهی و آمرزش روح و آرزوی سلامتی و شکیبایی برای بازماندگان آنها، وضعیت عمومی 23 مصدوم بستری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه را مساعد خواند. و از تلاش های کلیه مسئولین و همکاران دانشگاه، بیمارستان ها و معاونت درمان تشکر و قدردانی کرد.

701

کد خبر: 882454

وب گردی

وب گردی