قدس تا ابد قلب تپنده جهان اسلام است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا با اقدام احمقانه خود بر تسریع نابودی رژیم صهیونیستی ماموریت یافته است، گفت: آمریکا با انتقال سفارتش در قلب جهان اسلام آتش قهر مسلمانان را شعله‌ورتر ساخته و با اتحاد آنها سیلی محکم‌تری خواهد خورد.

اکبر رنجبرزاده در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس با تبریک پیروزی بزرگ رزمندگان اسلام بر داعش و آمریکا و سرکردگانش به ملت ایران و سرداران مقاومت و همچنین با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا در مورد قدس، گفت: قدس تا ابد قلب تپنده جهان اسلام است و ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نیز با این اقدام احمقانه خود ناخودآگاه بر تسریع در نابودی اسرائیل ماموریت یافته است کما اینکه رئیس‌جمهور وقت آمریکا ماموریت فراهم آوردن شرایط برای نابودی صدام و حزب بعث را نیز داشته است.

وی افزود: به نظر می‌رسد حافظه دولت آمریکا مختل شده است و سیلی محکمی که از ناحیه دانشجویان مسلمان و انقلابی ایران در تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 خورده را فراموش کرده است. این بار هم بداند که با انتقال سفارت جاسوسی در قلب جهان اسلام آتش قهر مسلمانان شعله‌ورتر شده و با اتحاد آنها سیلی محکمتری خواهد خورد و پایان عمر خود و فرزند ناخلفش را امضا کرده است.

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: دولت آمریکا برای سرپوش نهادن به شکست‌های پی در پی در منطقه اعم از جنگ‌های نیابتی در عراق، سوریه، لبنان، افغانستان، بحرین، فلسطین، یمن و ... و کم اهمیت جلوه دادن پیروزهای اخیر جبهه مقاومت اسلامی نه از سر توانمندی بلکه از سر ضعف و ذلت و ترس از آینده برای حفظ صهیونیست‌ها و حیثیت برباد رفته خود دست به یک اقدام انتحاری زده و پرچم مبارزه با اعتقادات مسلمانان را برافراشته است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس ادامه داد: آمریکا از حاکمان سرسپرده‌اش در منطقه ناامید شده و آخرین تیر در کمان آن است که سرسپردگان تا به دندان مسلح را بیازماید که آیا با جبهه کفر همراهند یا با جبهه مسلمانان. چنانچه پایبندی به باورهای مسلمانان داشته باشند باید تخت و تاج آنها فروریزد و اگر هم‌پیمان صهیونیست‌ها باشند باید به تشدید دامنه اختلافات مذهبی بپردازند.

رنجبرزاده اظهار کرد: تسلیح کردن هم‌پیمانان منطقه‌ای زنگ خطری برای صهیونیست ها خواهد بود سردمداران بی نظمی جهانی بدانند که با این حرکتهای ضد حقوق بشری و خارج از دایره منطقه و حقوق بین‌المللی در جهت اشغالگری و کشتار مسلمانان نتیجه ‌ای جز اتحاد جهان اسلام نخواهد داشت.

وی ادامه داد: تحقق وعده الهی برای نابودی غاصبان اشغالگر در سرزمین فلسطین بسیار نزدیک شده و همه ملتهای مسلمان باید یک صدا برای برچیده شدن بساط اشغالگری تا نابودی صهیونیست ها و تسخیر لانه‌های فساد آمریکا در منطقه آماده باشیم و در این راستا از مجلس شورای اسلامی انتظار می رود با هماهنگی سایر قوا اقدامی عملی و مستمر از خود نشان دهد تا تمام مسیرهای قانونی و حقوقی مجامع بین‌المللی برای روشنگری و تقویت جبهه مقاومت هموار شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به برخی مسائل حوزه انتخابیه اش اظهار کرد: از وزیر راه انتظار می‌رود هر چه سریعتر هیئتی را برای بررسی وضعیت گردنه اسدآباد به منطقه اعزام کند که اتفافات جاده‌ای در این منطقه جان بسیاری از هموطنان را می گیرد.

وی در پایان خطاب به وزیر جهاد کشاورزی نیز گفت: زمستان فرا رسیده و هزاران تن چغندر قند در زیر برف هستند. چرا تا این اندازه در عرضه محصولات کشاورزی به بازار مشکل داریم؟ چرا برای ایجاد صنایع تبدیلی در منطقه بی‌توجهی می شود؟ آیا اینها ضعف مدیریت نیست؟

304

کد خبر: 882459

وب گردی

وب گردی