آمریکا جریان داعش را به کمک رژیم صهیونیستی و آل‌سعود ایجاد کرد

نماینده کرمان، اقدام ترامپ در به رسمت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را نتیجه رقص شمشیر وی با مقامات سعودی عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد مهدی زاهدی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (19 آذر 96) با گرامیداشت یاد شهدای روز دانشجو اظهار داشت: 16 آذر نماد استکبارستیزی، عدالتخواهی، استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی دانشجویان است و فرصتی است برای همگان که به عملکرد استکبار در چند دهه گذشته بپردازیم و دریابیم که چرا امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ نامید.

وی افزود: آمریکا جریان داعش را به کمک رژیم صهیونیستی و آل‌سعود ایجاد کرد و جنایات زیادی را در کشورهای اسلامی مرتکب شد و در صدد بود تا سرانجام یک اسلام ساختگی، خشن، بی‌منطق، بی‌هویت و از درون تهی را به منطقه تحمیل کند اما این اتحاد زر و زور و تزویر قاسطین و ناکثین و مارقین نیز نتوانست به هدف خود برسد و سرانجام با انسجام نیروهای جریان مقاومت در منطقه و با حضور و مدیریت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی این توطئه شکست خورد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در یکی دو ماه گذشته آمریکای جنایتکار به کمک رژیم صهیونیستی و آل سعود در صدد بود توطئه‌های جدیدی را به منظور جبران شکست خود جهت به آشوب کشیدن مجدد منطقه عملیاتی کند. بحث استقلال کردستان عراق، استعفای سعد حریری، طراحی کودتا در یمن و در نهایت به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی بود.

زاهدی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای جهان اسلام اصلاً رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسند، چگونه آمریکا دم از پایتختی بیت‌المقدس برای رژیم صهیونیستی می‌زند و ان‌شاءالله که این توطئه موجب انسجام امت اسلام و آزادیخواهان و عدالت‌جویان جهان شود که یکپارچه علیه آمریکا بایستند و اتفاقاً موقعیتی را فراهم آورده تا برخی دست‌نشانده‌های آمریکا در منطقه که دم از حمایت کشورهای عربی می‌زنند و با برگزاری نشست‌های مختلفی علیه جمهوری اسلامی ایران سخن می‌رانند موضع خود را مشخص کنند و محک خوبی است برای شناسایی آنان که غش داشته و دغل بازی می‌کنند.

وی افزود: رژیم آل‌سعود اگر ادعای دفاع از کشورهای عربی دارد و به دروغ خود را خادم‌الحرمین می‌نامد اگر ادعای راستی دارد شیرهای نفتی را به روی آمریکا و رژیم صهیونیستی ببندد و قراردادهای چندصد میلیارد دلاری نظامی را ملغی سازد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: ما یقین داریم که این حرکت نابخردانه رئیس جمهور آمریکا نتیجه رقص شمشیر او با حاکمان آل‌سعود بوده، انشاالله امت اسلام این رقص شمشیر را به یک شمشیر برنده علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل خواهد کرد.

زاهدی با اشاره به بحث زلزله کرمان خاطرنشان کرد: خسارات زیادی در زلزله اخیر به حوزه قنوات وارد شده که منبع جدی تأمین آب شرب و همچنین آب کشاورزی است لذا باید بودجه خاص آن تأمین شود و بازسازی قنوات به سرعت صورت پذیرد.

وی در پایان گفت: در اولین لحظات و دقایق زلزله و سایر حوادث غیر مترقبه اولین کار برقراری ارتباط تلفنی است که متأسفانه این بخش بسیار ضعیف و ناکارآمد است و می‌طلبد که وزارت ارتباطات نه تنها برای مناطق زلزله‌زده بلکه برای همه مناطق محروم کشور پوشش لازم را برای آنتن‌دهی تلفن همراه داشته باشد.

304

کد خبر: 882475

وب گردی

وب گردی